دکتر "کایران مور" مدیر ارشد پزشکی سلامت انتاریو می‌گوید شواهد نشان می‌دهد که پس از ۶ ماه ایمنی شروع به کاهش می‌کند
از امروز ساعت ۸ صبح چندین گروه از انتاریویی‌های پُرخطر واجد شرایط رزرو واکسن‌های کمکی تقویتی دوز سوم کوید-۱۹ خواهند بود. انتاریو در حال برنامه‌ریزی برای ارائه دوز کمکی سوم به همه است بطوریکه بتواند از اوایل سال ۲۰۲۲ اینکار را بصورت کاملا گسترده دوباره شروع کند.
این در حالی‌ست که آمار کرونا مجددا بالا رفت و پس از بیش از یک ماه، از مرز ۵۰۰ مورد در روز گذشت.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
انتاریو: از ۸ صبح امروز آسترازنکایی‌ها و سالمندان دوز سوم بزنند؛ رکورد ۵۶۳ کرونایی جدید با ۴۴% دو واکسنی
از امروز در انتاریو ۲.۷۵ میلیون نفر دیگر واجد شرایط دریافت دوز سوم کمکی شدند، پیشتر یک چهارم میلیون نفر (۲۵۰,۰۰۰) نفری که شامل افرادی با نقص ایمنی و یا سالمندانی که ساکن خانه‌های سالمندان و مراقبت‌های طولانی‌مدت بودند، شامل دوز سوم بودند. اما از امروز دوز سوم به افرادی که ۷۰ سال به بالا دارند، کارکنان مراقبت‌های بهداشتی یا مراقبین ضروری در محیط‌های جمعی، افرادی که دو دوز واکسن استرزنکا یا یک دوز جانسن دریافت کرده‌اند، و بومیان گسترش می‌یابد و این افراد می‌توانند برای دریافت دوز کمک ‌کننده قرار رزرو کنند. در ضمن بومیان و افرادی که حداقل ۶ ماه از زدن دوز دوم آنها گذشته نیز می‌توانند دوز سوم خود را نیز بزنند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

دکتر "کایران مور" مدیر ارشد پزشکی سلامت انتاریو می‌گوید شواهد نشان می‌دهد که پس از ۶ ماه ایمنی شروع به کاهش می‌کند و می‌افزاید که گروه‌های مختلفی از افراد که در معرض خطر بیشتری هستند و کاهش ایمنی برایشان می‌تواند به معنای بیماری جدی احتمالی باشد، بهتر است هر چه زودتر اقدام کنند. البته مقامات انتاریو می‌گویند که داشتن دو دوز پس از ۶ ماه هنوز هم در مقابل بیماری شدید و مرگ بسیار کارآست اما چندین روز است که تاکید می‌کنند زدن یک دوز سوم محافظت بیشتری در برابر بیماری ایجاد کرده و آنرا بشدت خفیف‌تر می‌کند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
رکورد ۵۶۳ کرونایی جدید با ۴۴% دو واکسنی
طبق گزارشات رسیده از جمعه عصر، تعداد موارد جدید ابتلای روزانه کوید-۱۹ در انتاریو برای اولین بار در بیش از یک ماه گذشته بشدت جهش کرد و مرز از ۵۰۰ نفر گذشت. ثبت ۵۶۳ عفونت جدید بالاترین تعداد موارد از ۹ اکتبر به بعد بوده بطوریکه رکورد یک هفته پیش این استان تنها ۴۱۹ مورد جدید بوده است. از میان موارد جدید ثبت شده، ۳۱۴ مورد مربوط به افرادی است که اصلا واکسینه نشده، یا وضعیت واکسن آنها مشخص نیست و یا یک دوز واکسن زده‌اند؛ و ۲۴۹ مورد نیز مربوط به افرادی است که به طور کامل واکسینه شده‌اند. بالا رفتن آمار دو دوز واکسن‌زده‌ها تا این حد ۴۴ درصدی مسئولین را نگران کرده است.
جمعه سومین روز متوالی بود که ، ۵ مورد مرگ دیگر به دلیل کووید-۱۹ ثبت شده که مقامات گفتند همه موارد مربوط به غیر از دو دوز واکسن زده‌ها برمی‌گردد. ۲۲۵ نفر با کووید-۱۹ در بیمارستان بستری و ۱۲۹ نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه هستند؛ ۱۶۹ نفر یا ۷۵ درصد بستری‌شده‌ها و ۱۱۷ نفر یا ۹۰ درصد آی‌سی‌یویی‌ها به طور کامل واکسینه نشده‌اند یا وضعیت نامشخصی دارند؛ این در حالی‌ست که دو دوز واکسن‌زده‌ها ۲۵ درصد بیمارستانی‌ها و ۱۰ بیماران بخش ویژه را تشکیل می‌دهند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

آمار وزارت آموزش و پرورش می‌گوید ۶۷ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ در مدارس ثبت شده که ۵۹ مورد آن معادل با ۸۸ درصد در میان دانش‌آموزان بوده که این کمترین تعداد موارد جدید یک روزه گزارش شده از ۱۳ سپتامبر به بعد است.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Saturday, November 6, 2021 - 07:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به