عکس وسط لحظه گفتن پاهای باز توسط کریس هیپکینز وزیر مقابله با کروناست و چهار عکس اطراف نیز عکس‌العمل چهره جاسیندا آردرن نخست وزیر نیوزلند درباره سکس در بیمارستان است
"جاسیندا آردرن"، نخست وزیر نیوزلند در حالی که کنفرانس مطبوعاتی روزانه خود را با دکتر "اشلی بلومفیلد"، مدیر کل بهداشت این کشور برگزار می‌کرد با سوالی از خبرنگاران روبرو شد که در پاسخ چهره‌اش چندین مدل عوض کرد و بینندگان را نیز به تعجب وا داشت.
در عین حال "کریس هیپکینز" وزیر مقابله با کرونای این کشور نیز در طی یک اظهار نظر، یک اشتباه لپی کرد که باعث شد توئیتر و مردم کشور دستش بیاندازند و همه از خنده منفجر شوند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
جنجال و خنده در پی دو اظهار نظر مقامات نیوزیلندی درباره سکس و کرونا
نه در ساعات ملاقات: سوال جنجالی از نخست وزیر نیوزیلند که در حال بازدید از یک بیمارستان بود، به طور خاص به یکی از بازدیدکنندگان اشاره می‌کرد ‌که گفته می‌شود در بیمارستان اوکلند با همسرش که مبتلا به کرونا بود سکس کرده است. روزنامه‌نگار پرسیده بود که آیا این نوع رفتار جنسی در شرایط فعلی شیوع کرونا که کشور شاهد افزایش شیوع دلتا و بسته بودن مرزهاست، "یک فعالیت پرخطر" محسوب می‌شود یا خیر؟ در پی وقوع این سکس، این بیمارستان که روزانه صدها نفر به آن وارد و از آن خارج می‌شوند به شدت مورد انتقاد قرار گرفته بود که "نظارت ضعیفی" داشته است.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

در ابتدا بلومفیلد در حالیکه لبخند به لب داشت پاسخ داد که بدون اطلاع از جزئیات کامل این عمل، بدون شک چنین عملی یک حرکت با ریسک بالا خواهد بود! اما آردرن در همین حال، صورتش چندین بار تغییر حالت داد و سرانجام گفت: "من می‌گویم، صرف نظر از وضعیت کرونا، عموماً این نوع اعمال نباید در ساعات ملاقات اتفاق بیافتد، البته من اینجوری فکر می‌کنم"! پس از این اظهار نظر، شبکه‌های اجتماعی از خنده و نیم جمله "نه در ساعات ملاقات" منفجر شد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
پاهای باز: این اولین موضوعی نبود که باعث جنجال و خنده در عین شیوع کرونا در نیوزیلند شده بود. دو هفته پیش نیز وزیر مقابله با کرونا در کشور هنگام توضیح دادن درباره راهکارهای فاصله فیزیکی و اجتماعی یک اشتباه لپی مرتکب شده بود. "کریس هیپکینز" که می‌خواست بگوید بهتر است مردم در خارج از خانه و در میان جمعیت "با دراز کردن پاهایشان" سعی کنند که فاصله اجتماعی را رعایت کنند، به اشتباه گفت "با باز کردن پاهایشان"؛ و بلافاصله سیل جوک‌های مردمی در توییتر سرازیر شد و یک هشتگ جدیدی نیز برایش آفریده گشت! در واقع جمله دقیق هیپکینز این بود: "خروج مرتب مردم از منازل... چالشی خواهد بود برای افرادی که در مناطق پرجمعیت زندگی می‌کنند و وقتی اطرافشان افراد زیادی هستند، با باز کردن پاهایشان سعی می‌کنند فاصله اجتماعی را رعایت کنند".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
در آن زمان، بلومفیلد که از قضا اینبار هم در کنار هیپکینز قرار داشت ابروهای خود را بالا انداخت و به سختی جلوی خنده خود را گرفت. بعدا هیپکینز خود نیز پوزخندی به جمله‌اش اشتباه لپی خود را پذیرفت و گفت منظورش "دراز کردن پا" بوده و نه "باز کردن پا" اما دیگر خیلی دیر شده بود زیرا همه رسانه‌ها از این اشتباه لپی او پر شده بود و مردم مرتبا در حال ساختن جوک و انداختن عکس‌های مسخره شده بودند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

هشتگ "پاهای باز شده شما" به سرعت تبدیل به یک ترند شده بود و به یکدیگر توصیه می‌کردند: "همشهریان با باز کردن پاهایتان زندگی انسان‌ها را نجات دهید"! و یا کاربر دیگری نوشته بود: "امروز از توصیه‌های وزارت بهداشت پیروی کنید و پاهایتان را باز کنید. ما نیوزیلندی‌ها زیادی از روزگار شکایت می‌کنیم". یک کاربر دیگر با به اشتراک گذاشتن عکسی از پاهای بازش رو به دریا و جزیره‌ای که یک کشتی از میان آن می‌گذشت نوشت: "آیا من درست پاهایم را باز کرده‌ام"؟ یک کاربر دیگر در حالیکه سعی داشت در فیلمی با سختی تمام، کاملا پاهایش را باز کند نوشته بود: "آمدم بیرون تا آنچه دولت گفته را اجرا کنم"! یک کاربر دیگر نوشته است: "نیوزیلند کشوری‌ست که می‌گوید بجای پراکنده کردن ویروس، پاهایتان را باز کنید"! دیگری نوشت: "امروز هم به واسطه توصیه وزیر هیپکینز آمدم و پاهایم را باز کردم؛ آیا شما هم امروز پاهایتان را باز کرده‌اید؟"
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Friday, September 10, 2021 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به