این در حالی‌ست که با باز شدن مرزهای کانادا، هزاران آمریکایی برای گذر از مرز و ورود به کانادا صف‌های طولانی تشکیل داده بودند
ایالات متحده امروز گفت که اعلان سطح هشدار ۳ مسافرتی اعلان شده دیروزش در مورد کانادا اشتباه بوده و در واقع این سطح باید ۴ می‌بود، یعنی: "به کانادا سفر نکنید"! وب‌سایت وزارت خارجه آمریکا اعلان سطح ۴ برای یک مسافرت را "بالاترین سطح توصیه‌ای... به دلیل احتمال بسیار بالای وجود خطرات تهدید کننده زندگی" توصیف می‌کند.
ایالات متحده به دلیل افزایش شیوع کووید -۱۹ در هفته جاری از سوی بسیاری از کشورها از جمله سوئیس، لائوس و استونی، این کشورها را همراه با کانادا به بالاترین سطح هشدار منتقل کرده است. با اینکه مرز آمریکا از سمت کانادا باز شده، آمریکا هنوز مرزش را به روی کانادا نگشوده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
از دیروز به امروز بدتر شد؛ آمریکا: آمریکایی‌ها اصلا به کانادا سفر نکنند، خطرناک است
وزارت امور خارجه ایالات متحده امروز تأیید کرد که مجبور است پس از اعلام اشتباه توصیه "هشدار" مسافرتی خود برای کانادا، آنرا تصحیح کرده و به "سطح ۴" یعنی "سفر نکنید" برساند. این توصیه طی یک به روزرسانی اعلان و سپس این بیانیه توسط چندین رسانه منتشر شده است. اعلان توصیه وضعیت "هشدار" مسافرتی به کانادا فقط یک روز دوام آورد و اکنون آمریکا می‌گوید به دلیل خطرات شیوع کرونا، توصیه می‌کند به هیچ وجه آمریکایی‌ها به کانادا سفر نکنند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

موارد کوید-۱۹ در کانادا اخیرا روند رو به رشدی را طی کرده و کارشناسان هشدار می‌دهند موج چهارم ناشی از نوع دلتا است. کانادا در روز دوشنبه کمی بیش از ۲,۷۰۰ مورد جدید ابتلا روزانه به کرونا در کل کشور را گزارش داد و نیز گفت که بیش از ۳۱,۰۰۰ مورد فعال کوید-۱۹ دارد. با این حال، وضعیت این اعداد در آمریکا بدتر است بطوریکه بر اساس گزارش نیویورک تایمز در طول هفته گذشته روزانه بیش از ۱۵۸,۰۰۰ مورد متوسط کووید -۱۹ گزارش شده و از هر ۱۰۰,۰۰۰ آمریکایی ۲۷۲ نفر هم اکنون مبتلا به کرونا هستند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
از طرف دیگر باید اشاره کرد که کانادا مرزهای زمینی خود را برای اولین بار پس از ۱۶ ماه در ۹ آگوست به روی آمریکاییان واکسینه شده بازگشایی کرد؛ اما ایالات متحده هنوز متقابلاً این کار را انجام نداده است. ایالات متحده محدودیت‌های مرزهای زمینی خود که از مارس ۲۰۲۰ و پس از بستن مرز توسط کانادا اعمال کرده است را برای کانادایی‌ها و مکزیکی‌ها تا ۲۱ سپتامبر تمدید نموده است. این در حالی‌ست که با باز شدن مرزهای کانادا، هزاران آمریکایی برای گذر از مرز و ورود به کانادا صف‌های طولانی تشکیل داده بودند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
"جاستین ترودو" نخست وزیر کانادا که به دنبال انتخاب مجدد است، دیروز سه‌شنبه درباره اعلان سطح ۳ هشدار مسافرتی توسط آمریکا، هنگامی که خبرنگاران به او فشار آوردند، همچنان پای تصمیم خود ایستاد و گفت: "ما تدابیری را اتخاذ کردیم که به آمریکاییان واکسینه شده اجازه می‌دهد به کانادا بیایند زیرا می‌دانیم که بازگشت سریع به حالت عادی کاری است که ما می‌خواهیم انجام دهیم، و اگر افراد به طور کامل واکسینه شوند، کم خطر هستند. بسیار کم خطر".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

وی بعنوان توضیح سپس افزود: "موج چهارم عمدتا بین افراد واکسینه نشده است، یا افرادی که قادر به واکسیناسیون نیستند، که این باعث نگرانی است. اما به همین دلیل ما مردم را تشویق می‌کنیم، انگیزه می‌دهیم، دستورالعمل صادر می‌کنیم و از ایجاد پاسپورت واکسیناسیون حمایت می‌نمائیم تا افراد بیشتری واکسینه شوند".

در این رابطه بیشتر بخوانید و بدانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, September 1, 2021 - 07:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به