نظرسنجی‌ها پس از دو مناظره نشان می‌دهند که لیبرال‌هاعقب بودن ۴ درصدی از محافظه‌کاران در ابتدای هفته گذشته را پُر کرده‌اند
نظرسنجی‌های مختلف مردمی که پس از دو مناظره روز چهارشنبه و پنجشنبه ثبت شده، نشان می‌دهند که حمایت لیبرال‌ها افزایش یافته و اکنون عقب بودن ۴ درصدی از محافظه‌کاران در ابتدای هفته گذشته را پُر کرده‌اند.
موسسه "نانو" که آمارش با دیگر موسسات تفاوت بسیاری دارد، نشان می‌دهد که این لیبرال‌ها هستند که اکنون از محافظه‌کاران جلو افتاده‌اند. اما سی‌بی‌سی می‌گوید که هنوز محافظه‌کاران ۰.۲ درصد پیش هستند و سیصدوسی‌وهشت که تقریبا همیشه نزدیک‌ترین اعداد به انتخابات را داشته می‌گوید محافظه‌کاران هنوز ۱.۵ درصد پیش هستند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
مناظره‌ها باعث افزایش حمایت از لیبرال‌ها و جبران عقب‌ماندگی آنها از محافظه‌کاران شد
تقریبا تمامی آمار حاصله از نظرسنجی‌های موسسات از مردم درباره انتخابات پیش روی کانادا نشان از آن دارد که پس از بحث و جدل‌های مناظره‌ای پشت سر هم رهبران احزاب در هفته گذشته، لیبرال‌ها شاهد جهش در حمایت مردمی بوده‌اند. برخلاف نظر متخصصان که معتقد بودند آنامی پل و سینگ در مناظره بهتر از بقیه رهبران ظاهر شدند، این آمار نشان می‌دهد که هر دوی این رهبران با افت مواجهند. متخصصان معتقد بودند اوتول زیاد تحت فشار قرار نگرفت و خوب بود و ترودو مرتبا زیر حملات پیاپی قرار داشت. آمار نظرسنجی‌ها اما مجددا نشان می‌دهد که محافظه‌کاران با افت و لیبرال‌ها با روند رو به رشدی مواجهند. بدین ترتیب محافظه‌کاران و لیبرال‌ها حتی بیش از پیش به هم گره خوردند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

نظرسنجی‌های روز شنبه موسسه نانو که به سفارش "سی‌تی‌وی" و "گلوب ا‌ند میل" انجام شد، نشان می‌دهد که لیبرال‌های جاستین ترودو از ۳۱.۳ درصد در صبح روز پنجشنبه، به ۳۴.۴ درصد در صبح شنبه رسیده‌اند که نشان‌دهنده بزرگترین جهش یکروزه به میزان ۳.۱ درصد برای لیبرال‌ها را نشان می‌دهد. همین جهش باعث شده که نانو بگوید اکنون و دوباره لیبرال‌ها از محافظه‌کاران پیش افتاده‌اند. این جهش به قیمت افت محافظه‌کاران تمام شده که آنها از ۳۳.۳ درصد به ۳۰.۱ درصد، یعنی به میزان ۳.۲ درصد افت کرده‌اند. نانو می‌گوید سبزها از ۳.۸ درصد به ۴.۶ درصد افزایش یافته و نیودموکرات‌ها و کبکی‌ها نیز ۰.۲ درصد افت کرده‌اند در حالیکه حزب مردم که در هیچ مناظره‌ای شرکت نداشته، همچنان ۵ درصد حمایت خود را حفظ کرده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
در مقابل اما سی‌بی‌سی می‌گوید محافظه‌کاران از ۳۳.۵ درصد به ۳۲.۴ درصد افت کرده، لیبرال‌ها از ۳۱.۳ به ۳۲.۲ درصد رشد کرده، نیودموکرات‌ها به ۱۹.۱ درصد رسیده، حزب مردم ۶.۳ درصد حمایت دارند، کبکی‌ها ۵.۸ درصد و سبزها نیز ۳.۳ درصد رای‌ها را به خود اختصاص خواهند داد. سیصدوسی‌وهشت هم مانند سی‌بی‌سی‌ می‌گوید که محافظه‌کاران پیش هستند با ۳۳.۴ درصد حمایت، سپس لیبرال‌ها با ۳۱.۹ درصد، نیودموکرات‌ها با ۱۹.۷ درصد، کبکی‌ها با ۶.۲ درصد، مردم با ۴.۶ درصد و سرانجام سبزها با ۳.۱ درصد. ترودو در بیشتر این زمان پیش بود تا اینکه از ۲۷ آگوست اوتول از او جلو زد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
نظرسنجی نانو بصورت تماس تصادفی تلفنی (زمینی و همراه) از ۱,۲۰۰ کانادایی بر اساس جغرافیا و جنسیت نرمال شده، انجام شده که آمارهای قبلی نیز در آن تاثیرگذار است. خطای این نظرسنجی ۲.۸ درصد برآورد شده است. معمولا خطای سی‌بی‌سی ۲.۳ درصد و خطای سیصدوسی‌وهشت ۲.۱ درصد است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

در این رابطه بیشتر بخوانید و بدانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Saturday, September 11, 2021 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به