امروز، روز آخر برنامه هتل‌های قرنطینه اجباری ۳ روز ۲,۰۰۰ دلاری دولت نیز هست
سرانجام پس از ۱۶ ماه، مرزهای کانادا از امروز به روی گردشگران واکسینه شده آمریکایی باز شد و صف‌های بلند اتومبیل‌ها از ساعات اولیه روز بر لب مرزهای زمینی پدیدار گشتند. دولت فدرال کانادا که علیرغم خواست آمریکا، ماه‌ها مرزها را بسته نگاه داشته بود اکنون برای اولین بار از مارس ۲۰۲۰ همراه با کاهش محدودیت‌های مرزی، اجازه می‌دهد که سفرهای غیر ضروری نیز بین دو کشور صورت گیرد.
اما در مقابل این اعلان، آمریکا هنوز اجازه گذر کانادایی‌ها را صادر نکرده و دولت بایدن با استناد به نگرانی‌ها در مورد گسترش نسخه دلتا کرونا مرزهای زمینی آمریکا را حداقل تا ۲۱ آگوست بسته نگاه خواهد داشت.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما
 
هجوم آمریکایی‌ها با باز شدن مرز کانادا؛ تنها راه گذشتن یک کانادایی سیاح از مرز آمریکا چیست؟
با باز شدن مرزها، تأخیرهای طولانی و نیز صفوف طولانی خودروها در سمت ورود به کانادا میان مرز دو کشور آمریکا و کانادا گزارش شده است. با توجه به اینکه کانادا در فصل تابستان مقصد اول آمریکایی‌هاست اکنون برای اولین بار پس از ۱۶ ماه گردشگران کاملا واکسینه شده آمریکایی به سوی مرزها هجوم آورده‌اند بطوریکه اطلاعت رسیده نشان می‌دهد در منقطه مرزی "فورت فرانس" انتاریو و "اینترنشنال فالز" مینه‌سوتا، معطلی به ۷ ساعت رسیده و گذرگاه‌های انتاریو و نیوبرانزویک نیز حداقل ۳ ساعت انتظار در صف را اعلان می‌کنند.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
این در حالی‌ست که اواخر روز جمعه، دولت و کارکنان مرزبانی کانادا به توافقی آزمایشی برای پایان دادن به اعتصابی که در همان روز آغاز شده بود و می‌توانست حتی قبل از شروع ورود آمریکایی‌ها، باعث تاخیر بسیار زیاد آنها شود، دست یافتند. امروز این کارکنان با تمام نفرات مشغول به کار بودند اما همچنان حریف سیل جمعیت نبودند. از طرف دیگر این بازگشایی در زمانی اتفاق می‌افتد که موارد جدید ابتلای کوید-۱۹ به بیش از یکصد هزار نفر در روز و بستری شدن هزاران نفر در بیمارستان‌های ایالات متحده، که به بالاترین حد در ۶ ماه گذشته می‌باشد رسیده است. کانادا نیز خود با افزایش ابتلاها به ویژه در انتاریو مواجه است و انتظار دارد که شاهد موج چهارم کرونا باشد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
چه کسانی از آمریکا وارد کانادا می‌شوند؟
از روز دوشنبه، شهروندان آمریکایی و مقیم دائم ایالات متحده ممکن است مجاز به ورود به کانادا باشند اگر:

  • آنها ساکن یا در حال گذشتن از آمریکا هستند.
  • اثبات نتیجه منفی آزمایش کوید-۱۹ را درست پیش از ورود به مرز ارائه کنند. همه مسافران بالای پنج سال، صرف نظر از وضعیت واکسیناسیون، همچنان باید مدرک آزمایش کووید -۱۹ قبل از ورود به کانادا را ارائه دهند. مسافران کاملاً واکسینه شده از انجام آزمایش مجدد کرونا معاف هستند، مگر اینکه به طور تصادفی برای انجام آزمایش انتخاب شوند. هر کسی که وارد کانادا می‌شود باید یک برنامه مشخص قرنطینه ۱۴ روزه در یک مکان مشخص (احتمالا منزل شخصی) داشته باشد که در حتی با واکسینه بودن کامل در صورت تشخیص افسر، بلافاصله برنامه را اجرا کند.
  • با یکی از چهار واکسن مورد تأیید بهداشت کانادا (فایزر، مدرنا، آسترازنکا و جانسون جانسون) حداقل ۱۴ روز قبل، به طور کامل واکسینه شده باشند. مسافران باید اطلاعات سفرشان را همراه با مدارک واکسیناسیون و نتیجه آزمایش کوید-۱۹، از طریق برنامه یا وب‌سایت "ورود به کانادا (اررایو کن) از قبل ارائه دهند. با توجه به اینکه هیچ واکسنی برای کودکان زیر ۱۲ سال در کانادا یا ایالات متحده تأیید نشده، کودکان واکسینه نشده زیر ۱۲ سال که با والدین یا سرپرستان کاملاً واکسینه شده سفر می‌کنند، دیگر نیازی به قرنطینه ندارند.

پیشتر پروازهای بین‌المللی فقط مجاز به فرود در تورنتو، مونترال، ونکوور و کلگری بودند، اما طبق قوانین جدید، پروازهای خارجی (از جمله از آمریکا) اکنون می‌توانند در هالیفاکس، شهر کبک، اتاوا، وینیپگ و ادمونتون نیز انجام پذیرند.
امروز، روز آخر برنامه هتل‌های قرنطینه اجباری ۳ روز ۲,۰۰۰ دلاری دولت نیز هست. پیش از این، همه مسافرانی که از یک کشور خارجی به کانادا پرواز می‌کردند، مجبور بودند تا با هزینه شخصی خود در هتل‌های مشخص شده توسط دولت تا سه روز و دریافت نتیجه آزمایش کرونا که در فرودگاه کانادایی انجام می‌شد به قرنطینه بروند.
 
تنها راه گذشتن یک کانادایی از مرز آمریکا چیست؟
در حالی که کانادا مرزهای خود را برای مسافران آمریکایی باز کرده، ایالات متحده هنوز متقابلا مرزهایش را به روی کانادایی‌ها باز نکرده است؛ اما واقعیت اینست که مرزهای زمینی بسته هستند و نه دیگر مرزها. بعبارت بهتر در تمام این مدت، کانادایی‌ها هرگز برای رفتن با هواپیما به ایالات متحده محدود نشده بودند. بنابر این کانادایی هم اکنون نیز می‌توانند "برای سیاحت" با یک پرواز به آمریکا مسافرت نمایند.

ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

از سویی دیگر کانادا اعلان کرده که از ۷ سپتامبر مرزهایش را به روی مسافران واکسینه شده از همه نقاط جهان باز می‌کند بجز هند که بشدت درگیر کرونای دلتاست و از ماه‌ها پیش پروازهای مستقیم و غیرمستقیم از آن لغو شده است.


اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Monday, August 9, 2021 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به