ایران استار: دولت لیبرال جاستین ترودو موفق شد با حمایت حزب چپگرای نیودموکرات‌ها دوباره از پارلمان برای برنامه کلی دولت خود رای اعتماد بگیرد و برگزاری انتخابات مجدد منتفی شود. پارلمان کانادا امروز با ۱۷۷ رای موافق در برابر ۱۵۵ رای مخالف به برنامه ترودو و کابینه‌اش برای مقابله با کرونا و مشکلات کلان اقتصادی کشور رای مثبت داد و تلاش مخالفان دولت از جمله حزب محافظه کار را برای از رسمیت انداختن دولت بی‌اثر کرد.
"جاگمیت سینگ" رهبر حزب نیودموکرات هم پیشتر اعلام کرده بودند که با مشاهده تغییرات مدنظرشان در لایحه دولت برای مقابله با کروان و حمایت اقتصادی از دولت لیبرال حمایت خواهند کرد. در نهایت تغییرات اعمال شده مدنظر نیودموکرات‌ها به افزایش مبلغ کمک دولتی به افراد بیکار شده در اثر همه‌گیری و ۱۰ روز مرخصی با حقوق برای همه کانادایی‌های مبتلا به کرونا مربوط بود. در رای‌گیری امروز پارلمان علاوه بر محافظه‌کاران، بلوک کبکوا و سه نماینده از حزب سبز نیز به دولت رای اعتماد ندادند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
"آنامی پاول" رهبر جدید حزب سبز پیش از رای‌گیری گفته بود که حزب او نمی‌تواند از دولت حمایت کند. وی تاکید داشت که موارد مثبتی در برنامه اعلامی دولت لیبرال وجود دارد، اما حزب او به دلیل نبود برنامه‌ای مشخص برای حفاظت از ساکنان خانه‌های سالمندان نمی‌تواند به دولت رای اعتماد بدهد.
پاول در یک کنفرانس خبری در پارلمان هیل گفت: "من فقط از سالمندان صحبت نم‌ کنم. من همچنین از افراد با نیازهای ویژه و معلولیت صحبت می کنم که از آن افراد محافظت نمی‌شود". او همچنین گفت که دولت باید متعهد به درآمد قابل تضمین و قابل قبول باشد که باعث مقاومت کانادایی ها در برابر شوک های اقتصادی می‌شود.
 
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

ترودو: دسترسی به واکسن کرونا رایگان است
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
در عین حال ترودو روز چهارشنبه در مجلس عوام اظهار کرد که واکسن مورد تأیید بهداشت کانادا از طریق سیستم مراقبت‌های بهداشتی برای همه کانادایی‌ها رایگان خواهد بود. ترودو این اظهارات را پس از اظهارات جگمیت سینگ ، اظهار داشت که گفته بود نگران دسترسی کانادایی‌ها به واکسن کروناست.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
البته هنوز مشخص نیست چه کسانی واکسن‌ها را ابتدا دریافت می‌کند یا واکسن چگونه توزیع می‌شود. دولت اما اعلام کرده در طرح خودش، ضرورت دسترسی کارگران و افراد آسیب پذیر به واکسن را در نظر خواهد گرفت. ترودو گفته است که کمیته‌ای از متخصصان به دولت در مورد نحوه توزیع عادلانه واکسن برای همه مشاوره می‌دهند.
 
آخرین آمار ابتلا به کرونا در کانادا
سی‌بی‌سی روز چهارشنبه اعلام کرد که مرگ و میرهای کرونا براساس گزارش‌های استانی، اطلاعات بهداشتی منطقه‌ای به ۹۴۵۱ نفر رسیده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

کبک به تنهایی روز چهارشنبه ۹۰۰ مورد جدید و ۱۷ مورد مرگ دیگر را گزارش کرد. در مونترال سهم فزاینده‌ای از موارد جدید افراد ۶۵ سال به بالا مربوط است و مدیر بهداشت عمومی شهرستان در روز چهارشنبه از شهروندان درخواست کرد فاصله خود را با اعضای سن وسال‌دار حفظ کنند حتی اگر در یک خانواده هستند. مقامات بهداشتی بریتیش کلمبیا روز چهارشنبه ۱۱۵ مورد جدید و بدون مرگ جدید اعلام کردند و انتاریو ۵۸۳ مورد دیگر را به این مجموعه افزودند. داگ فورد در یک کنفرانس از انتاریویی‌ها خواست تا تعطیلات شکرگذاری را پیش رو در خانه در خانه خود بگذرانند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, October 7, 2020 - 20:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به