تورنتو رپتزر برای اولین بار در بازی فینال ان‌بی‌ای بازی می‌کند. این تیم بعد از دو شکست پیاپی در زمین باکس موفق شد چهار مسابقه بعدی را ببرد
ترجمه ایران استار - ‌شور و هیجان طرفداران تیم "رپترز" که در خیابان‌ها و رستوران‌های تورنتو در حال تماشای بازی این تیم با "میلواکی باکس" آمریکا بودند پس از پیروزی رپترز وصف‌ناپذیر بود. بعد از این برد رپترز به بازی فینال مسابقات بسکتبال آمریکای شمالی یا "ان‌بی‌ای" راه یافت. اکنون رپترز با گلدن استیت در فینال روبرو می‌شود. گلدن استیت که در دو سال گذشته قهرمان ان‌بی‌ای بوده است تاکنون 6 بار موفق به دریافت کاپ قهرمانی این مسابقات شده است. قیمت بلیت‌های این سری بازی‌ها که از 30 ماه می با دو بازی اول در تورنتو آغاز می‌شود تا 85000 دلار (در کنار نیمکت رپترز) هم می‌رسد. بلیت تماشای این مسابقات در زمین گلدن استیت به مراتب ارزانتر است.
تورنتو رپتزر برای اولین بار در بازی فینال ان‌بی‌ای بازی می‌کند. این تیم بعد از دو شکست پیاپی در زمین باکس موفق شد چهار مسابقه بعدی را ببرد، در مسابقه سوم رپترز با گل ثانیه آخر و در یک مبارزه نفس‌گیر که هزاران نفر شاهد آن بودند موفق به کسب پیروزی شده بود.  
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
تعمیرات خانه، آسفالت
طرفداران این تیم پس از راهیابی به فینال ان‌بی‌ای در حالیکه فریاد می‌زدند: "ما شمال هستیم" و "بزن بریم رپترز" به خیابان‌های تورنتو ریختند. این در حالی بود که این شور و هیجان جمعیت‌ توسط پلیس، اتوبوس‌های "تی‌تی‌سی" و قطار‌های شهری کنترل می‌شد. پلیس ساعت 6 بعد از ظهر در توییتر اعلام کرد منطقه‌ای که در آن تماشاچیان مشغول نگاه کردن بازی هستند را تا یک ‌ساعت بعد از پایان مسابقه به دلایل ایمنی باز نخواهد کرد. البته این محدودیت یک‌ساعته باعث کم شدن هیجان طرفدارن تیم نشد.
"جسی فیربلوم" 22 ساله که در بیرون سالن مسابقه شاهد آن بود گفت: "من خیلی خیلی خوشحال هستم ولی از تشویق زیاد خسته شده‌ام". "داسکا میل" 27 ساله و "کیت اسکات" 30 ساله این دو دوست 1 ساعت از "واترلو" رانندگی کرده بودند تا بتوانند مسابقه را تماشا کنند.
صدای فریاد و شادی مردم از فاصله یک کیلومتری بیرون ورزشگاه قابل شنیدن بود گروهی با گوشی‌های خود در حال دیدن مسابقه بودند و بعضی‌ها از بیرون پنجره‌های رستوران‌های شلوغ سرک‌ می‌کشیدند تا بتوانند صحنه‌هایی را از بازی ببینند.
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
همانطور که بازی در حال انجام بود پیش‌بینی‌هایی در مورد آینده "دراک" سوپر ستاره رپ کانادایی و نماینده تیم رپترز انجام می‌گرفت چون او در طی مسابقه چهارم شانه "نایک نرس" سرمربی رپترز را لمس کرده بود و با " گانیس آنتکتو کانمپو " ستاره تیم میلواکی باکس درگیری لفظی پیدا کرده بود. دراک که یک لباس کلاه‌دار پوشیده بود در طول مسابقه به بالا و پائین می‌پرید. بیشتر طرفداران تیم رپترز مایل نبودند که دراک در مسابقه بعدی نیز حضور داشته باشد. یک برنامه نویس 26 ساله کامپیوتر گفت او و دوست دخترش که متولد انتاریو است تنها کسانی بودند که با حضور دراک در مسابقه بعدی موافق بودند.  
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, May 29, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به