میانگین قیمت اجاره یک خوابه در کانادا در ماه اکتبر به ۱,۹۰۶ دلار رسید و بار دیگر رکوردهای تاریخی کشور را شکست
میانگین قیمت اجاره یک خوابه در کانادا در ماه اکتبر به ۱,۹۰۶ دلار رسید و بار دیگر رکوردهای تاریخی کشور را شکست.
این در حالی‌ست که برای اجاره همین یک خوابه‌ها در ونکوور باید ۲,۸۷۲ دلار در ماه پرداخت کنید.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
parya chess
 
رکوردهای اجاره کانادا برای ششمین ماه متوالی شکسته شد؛ ونکوور زیادترین اجاره بها را دارد
این اطلاعات بر اساس گزارش جدید قیمت اجاره، ارائه شده توسط "رنتالز دات سی‌ای" و "اُربانیشن" از آگهی‌های ماهانه آنها بدست آمده است. نتایج نشان می‌دهد که در حالی که نرخ سالانه "رشد اجاره" در کانادا در ماه اکتبر نسبت به ماه سپتامبر که جهشی ۱۱.۱ درصدی داشت، کاهش یافته اما همچنان دومین افزایش سالانه در هفت ماه گذشته را ثبت کرده بطوریکه میانگین قیمت درخواستی یک واحد اجاره در کانادا در ماه گذشته به ۲,۱۷۸ دلار رسید، که نسبت به سال گذشته ۹.۹ درصد افزایش داشته است. این افزایش همچنان نشانگر ادامه روند افزایش قیمت‌های اجاره برای شش ماه متوالی‌ست.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
از نظر پرداخت ماهانه، میانگین قیمت درخواستی اجاره در ماه اکتبر، ۱.۴ درصد افزایش یافت که نسبت به ۱.۵ درصد ماه سپتامبر و ۱.۸ درصد ماه اوت کاهش کمی نشان می‌دهد که متخصصان می‌گویند بعلت تغییر فصل بوده است. هزینه متوسط یک واحد یک خوابه در ماه اکتبر ۱,۹۰۶ دلار بود، که ۱۴ درصد از همان ماه در سال ۲۰۲۲ گرانتر بوده و کرایه درخواستی میانگین برای یک واحد دو خوابه نیز به ۲,۲۵۵ دلار رسیده که نسبت به سال گذشته ۱۱.۸ درصد افزایش نشان می‌دهد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
ونکوور دوباره پیشتاز گران‌ترین شهرهای کانادا در اجاره شده بطوریکه میانگین اجاره یک واحد یک خوابه به مبلغ ۲,۸۷۲ دلار و یک واحد دو خوابه به مبلغ ۳,۷۷۷ دلار رسید. البته رشد هر دوی این قیمت‌ها نسبت به ماه سپتامبر کاهش یافته‌اند، اما به ترتیب ۶.۷ درصد و ۵.۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش نشان می‌دهند. پس از ونکوور، تورنتو به عنوان شهر مهم بعدی با ۲,۶۰۷ دلار برای یک واحد یک خوابه و ۳,۴۲۴ دلار برای یک واحد دو خوابه، ثبت شده است. از بین بزرگ‌ترین شهرهای کانادا، کلگری در رشد سالانه اجاره برای آپارتمان‌ها به مدت نه ماه متوالی رتبه اول را به دست آورده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
اجاره‌های درخواستی برای آپارتمان‌ها و آپارتمان‌های مخصوص در کلگری ۱۴.۷ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته و به میانگین ۲,۰۹۳ دلار رسیده است، در حالی که مونترآل با رشد سالانه ۱۰.۲ درصدی و میانگین ۲,۰۴۶ دلار در ماه اکتبر، در رتبه دوم قرار دارد. این گزارش اعلام کرد که تورم اجاره در کانادا به علت افزایش قیمت‌ها در آلبرتا، کبک و نوااسکوشیا است، به دلیل اینکه رشد جمعیت و ورودی جمعیت در این سه استان بسیار زیاد شده بطوریکه از تامین مکان اجاره باز مانده‌اند و صاحبخانه‌ها قیمت اجاره‌ها را بالاتر برده‌اند و "مردم تقریبا هیچ گزینه دیگری ندارند".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات

Best Persian Iranian Directory


جیاکومو لاداس سخنگوی رنتالز می‌گوید: "همیشه از من پرسیده می‌شود که چگونه مردم می‌توانند این پرداخت‌ها را تحمل کنند؟ جواب من این است که نمی‌توانند. اجاره‌ها به حدی بالا رفته‌اند که مردم تقریبا هیچ گزینه دیگری ندارند. قیمت اجاره در کلگری بالا رفته زیرا مهاجرت بین‌استانی زیادی صورت گرفته و مردم به دنبال اجاره‌هایی با قیمت مناسب‌تر از مناطقی مانند انتاریو و بریتیش کلمبیا به مکان‌هایی مانند کلگری می‌روند. یکی از عوامل اصلی افزایش قیمت اجاره، روند کاهش صاحبخانه شدن است که آن هم به دلیل وضعیت بالای قیمت خانه‌ها در عین سخت شدن گرفتن وام مسکن می‌باشد".

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Monday, November 13, 2023 - 18:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به