البته تیم کانادا نیز شانس گل‌زنی با پنالتی خود را در دقیقه 68 از دست داد
ترجمه ایران استار ‌- "استاینا بلکستنیویچ"، سوئدی در جام جهانی فوتبال زنان و در نیمه دوم بازی با زدن یک گل در مقابل کانادا باعث شکست و حذف تیم ملی فوتبال زنان کانادا و صعود سوئد شد. با این پیروزی تیم سوئد در یک چهارم نهایی به مصاف آلمان خواهد رفت.  در هوای داغ "پار دیس پرینس" فرانسه، در نیمه اول هر دو تیم سعی کردند شوت‌هایشان را به گل تبدیل کنند ،هر چند در این نیمه مالکیت زمین در اختیار کانادا بود.
البته همه چیز در نیمه دوم تغییر کرد و سوئدی‌ها یک سر و گردن بالاتر ظاهر شدند و در دقیقه 55 ‌کانادایی‌ها توپ را در میانه زمین از دست دادند؛ در همین زمان "کاسوار اسلانی" توپ را به استاینا بلکستنیویچ رساند و او توپ را دور از دسترس "استفانی لاب" دروازه‌بان کانادا به گل تبدیل کرد. این اولین گل این بازیکن در این دوره بود از مسابقات بود و پس گل نیز حملات سوئد ادامه پیدا کرد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
تعمیرات خانه، آسفالت
البته تیم کانادا نیز شانس گل‌زنی خود را در دقیقه 68 از دست داد. در این دقیقه داور تشخیص داد که اسلانی به توپ دست‌زده است ولی" جین بکی" نتوانست ضربه پنالتی را به گل تبدیل کند. با از دست دادن این موقعیت گل، تیم کانادا روحیه خود را از دست داد.
این اولین باری است که کانادا در مسابقات حذفی جام جهانی شکست خورده است. "کنت هینر مولر" مربی تیم گفت که تیم جوانش از این شکست، تجربه کسب کرده‌اند، او اضافه کرد: ما بازیکنان زیادی با آینده‌ای روشن داریم. آنها شانس خود را از دست نداده‌اند و با این شکست پوستشان کلفت‌تر شده، ما سومین تیم جوان دنیا را داریم و آینده‌ای روشن پیش‌ روی ماست.
 
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, June 26, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به