پروفسور دیرک شولزه ماکوچ معتقد است که ناسا ممکن است موجودات بیگانه فضایی را در دهه ۱۹۷۰ قبل از کشتن تصادفی آن کشف کرده باشد
یک پروفسور در برلین معتقد است که ناسا ممکن است موجودات بیگانه فضایی را در دهه ۱۹۷۰ قبل از کشتن تصادفی آن کشف کرده باشد.
"دیرک شولزه ماکوچ" استاد دانشگاه فنی برلین، می‌گوید که ناسا ممکن است موجود فضایی را در مریخ کشف کرده باشد اما پس از کشف آن، روی خاک آب ریخته و بدین شکل آن موجود را کشته است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
parya chess
 
علمی؛ استاد دانشگاه برلین آلمان: ناسا ۵۰ سال پیش موجودات فضایی را کشف کرد اما بطور تصادفی آن را کُشت
دیرک گفت که وقتی پرسنل ناسا آب را به خاک مریخ اضافه کردند، ممکن است هر حیاتی را که آن بوده از بین برده باشند. این تجربه بالقوه مرگبار در دهه ۱۹۷۰ اتفاق افتاد و به نام آزمایش "آزادسازی برچسب‌های وایکینگ" نامیده شد. این آزمایش در ابتدا نشان داد که در نمونه خاک "متابولیسم" (موجود زنده) وجود دارد. با این حال، این آزمایش پس از آن، هیچ اثری از مواد آلی پیدا نکرد. مواد آلی پایه و اصل موجودات زنده زمینی به شمار می‌روند. به گفته دیرک ریختن آب حاوی یک محلول غذایی از سوی ناسا، ممکن است باعث نابودی موجود شده باشد، وی معتقد است هر حیاتی در مریخ که اصلا در سطحش آب ندارد، به واسطه ریختن آب، از بین خواهد رفت.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
این نظریه توسط دانشمندان در شرایطی شبیه شرایط مریخ که در صحرای "آتاکاما در شیلی" وجود دارد که در آن میکروب‌هایی در داخل سنگ‌های نمکی زندگی می‌کنند که هرگز با آب مواجه نمی‌شوند، مورد بررسی قرار گرفت و تایید شد. از آنجایی که این میکروب‌ها بدون آب زنده می‌مانند، با افزودن کمی آب، همگی از بین رفتند. دیرک می‌گوید مشابه این شرایط در مریخ هم روی داده و اشتباه ناسا باعث از بین رفتن اولین یافته‌ها گشته است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
بررسی حیات در مریخ در دو ماموریت مرتبط در ۲۰ جولای و ۳ سپتامبر ۱۹۷۶ انجام شد که طی آن دو پرتابه ناسا در سطح مریخ فرود آمدند و با تجهیزاتی که همراه داشتند و به آنها اجازه می‌داد هر گونه نشانه‌ای از حیات را جستجو کنند، به بررسی نه تنها خاک، بلکه خواص فیزیکی و مغناطیسی جو نیز پرداختند. دیرک اما توضیح نمی‌دهد که چرا نمی‌توان همان حیات را در نقاط دیگر مریخ یافت، حتی پس از گذشته اینهمه سال و اینهمه تجهیزاتی که در این مدت به ماه فرستاده شده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
اما "شولزه ماکوچ" دانشمند سابق ناسا می‌گوید که دانشمندان در آن زمان به این نتیجه رسیدند که هیچ حیاتی در مریخ وجود ندارد، زیرا نتوانستند هیچگونه ترکیبات آلی در آن بیابند. با این حال، او اشاره کرد که در فرود "فینیکس" در سال ۲۰۰۸، دانشمندان موفق شدند که ترکیبات آلی بومی را در مریخ شناسایی کنند. وی گفت: "حیات در مریخ می‌توانست در سنگ‌های نمکی و جذب مستقیم آب از جو با محیط خشک، خود را سازگار کند و ادامه یابد و لزوما تغییر وضعیت مریخ باعث مرگ قطعی آنها نشده باشد". ناسا درباره این نظر شولزه اظهار نظری نکرده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات

Best Persian Iranian Directory


بیگانگان و بشقاب پرنده‌ها در سال‌های اخیر در کانون گمانه‌زنی‌های زیادی قرار داشته‌اند. دولت ایالات متحده اخیرا شروع به انتشار اسناد طبقه‌بندی شده‌ای کرده که جزئیات گزارش مشاهده "یوفو" توسط ارتش این کشور را نشان می‌دهد. در اوایل این ماه، سه عضو کنگره از مجلس درخواست کردند که کمیته‌ای تشکیل دهد که به حذف سری بودن این پرونده‌ها بپردازد و اطلاعات بیشتری را به مردم آمریکا ارائه کند.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, August 31, 2023 - 21:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به