دولت فدرال بندهای واجد شرایط بودن را طوری تغییر می‌دهد تا کسانی که بعلت بسته شدن بیزینس‌ها و قرنطینه آسیب می‌بینند بتوانند کمی از آسیب‌های مالی خود بکاهند
بعلت گسترش اومیکرون و احتمال بسته شدن‌هایی مجدد در کشور، دولت فدرال کانادا واجد شرایط بودن دو برنامه کمکی به مردم را اعلان کرد.
"جاستین ترودو" نخست‌وزیر کانادا و چند تن از اعضای کابینه‌اش روز چهارشنبه اعلام کردند که به دلیل شیوع فزاینده نسخه اومیکرون کرونا و افزایش موارد ابتلا به آن، دولت فدرال بندهای واجد شرایط بودن را طوری تغییر می‌دهد تا کسانی که بعلت بسته شدن بیزینس‌ها و قرنطینه آسیب می‌بینند بتوانند کمی از آسیب‌های مالی خود بکاهند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
دو برنامه‌ای که کانادا بعلت گسترش اومیکرون به مردم پول می‌دهد اعلان شد
اولین این برنامه‌ها، برنامه "بسته شدن منطقه‌ای" نام دارد که اکنون یارانه‌های دستمزد و اجاره را بین ۲۵ تا ۷۵ درصد به کارفرمایانی که مشمول محدودیت ظرفیت ۵۰ درصدی یا بیشتر هستند ارائه می‌دهد. تغییر مهم این برنامه کاهش یافتن ۲۵ درصد درآمد در ماه جاری بعنوان بند واجد شرایط بود است. برنامه دوم "مزایای قرنطینه کارمندان و کارگران کانادا" است که ۳۰۰ دلار در هفته به کسانیکه حداقل ۵۰ درصد از درآمد خود را به دلیل قرنطینه از دست داده‌اند، اعطا می‌کند و شامل افرادی می‌شود که در مناطق یا استان‌هایی قرار دارند که محدودیت‌های ظرفیت ۵۰ درصدی به بالا را اعمال می‌کنند. فریلند هشدار داد که هر شرکتی که از دولت یارانه بگیرد و در عوض به هیئت مدیره‌اش پاداش دهد یا سود سهام پرداخت کند، مجبور خواهد شد تا کل مبلغ یارانه دریافتی را باز پرداخت نماید.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

تاکنون، استفاده از این برنامه‌ها مستلزم این بود که دریافت‌کنندگان می‌بایست در مناطقی باشند که دستور تعطیلی کامل و ماندن در خانه داده شده باشد. اعلامیه روز چهارشنبه مناطقی که محدودیت‌های ظرفیتی اعمال می‌شود و به تعطیلی و قرنطینه کامل منجر نمی‌شود را نیز تحت پوشش می‌گیرد. "جسیکا اریتو"، سخنگوی دفتر کریستیا فریلند، وزیر دارایی و معاونت نخست وزیری در ایمیلی گفت که آستانه تعطیلی تا ۵۰ درصد پایین آمده بعلاوه اینکه این قوانین جدید "تا ۱۹ دسامبر عطف به ماسبق می‌شوند" و این برنامه‌ها حداقل تا ۱۲ فوریه ادامه خواهند داشت، و پس از این تاریخ واجد شرایط بودن به شرایط قبلی باز خواهد گشت.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi
اعلامیه روز چهارشنبه پس از آن منتشر می‌شود که بسیاری از صاحبان مشاغلی که با بسته شدن موقتی و محدودیت‌های ظرفیتی روبرو شده‌اند (از رستوران‌ها گرفته تا مغازه‌ها)، در هفته گذشته با دولت تماس گرفتند تا کمک‌های دولتی دریافت نمایند. فدراسیون کانادایی کسب و کار مستقل، که با رستوران‌های کانادا همکاری می‌کند از نخست وزیران استانی خواسته بود تا اتاوا را برای ارسال کمک بیشتر تحت فشار قرار دهند. این فدراسیون پس از این اعلان، از دور جدید کمک‌ها استقبال کرد، اما گفت که کمک‌ها "کامل نیستند".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
"دن کلی"، رئیس این فدراسیون در توییتی توضیح داد: "متاسفانه، بسیاری از بیزینس‌ها مشتریان خود را بعلت ترسی که مقامات بهداشت عمومی از اومیکرون شایع می‌کنند، از دست می‌دهند که شامل بسته شدن و یا محدودیت ظرفیت هم نمی‌شوند و بنابراین واجد شرایط دریافت هیچ‌گونه کمکی نیز نخواهند بود. برای مثال یک خرده‌فروش یا خشک‌شویی که اجازه فعالیت کامل دارد اما ۴۰ درصد از درآمد خود را به دلیل ترس اومیکرون از دست می‌دهد، واجد شرایط دریافت کمک اتاوا نخواهد بود و هیچ پولی دریافت نخواهد کرد".
اتاق بازرگانی کانادا نیز نگرانی‌هایی در مورد نحوه عملکرد این برنامه‌ها دارد. "آلا دریگولا بیرک"، مدیر این مجموعه در بیانیه‌ای گفت: "در حالی که سوالاتی زیادی درباره تعاریف مختلف محدودیت ظرفیت‌ها مطرح است، الزامات دیگری، مانند فاصله‌گذاری بین میزها در رستوران‌ها، بندهای واجد شرایط بودن را زیر سوال می‌برد. البته ما اقدام سریع دولت برای ایجاد اطمینان خاطر به کسب‌وکارها در سراسر کانادا را تحسین می‌کنیم".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

برخی از صاحبان مشاغل می‌گویند نمی‌دانند که چه اتفاقی خواهد افتاد، اما سعی می‌کنند همچنان خود را با روش‌هایی مانند کاهش ساعات کاری کارکنان سر پا نگاه دارند. آنها هنوز نمی‌دانند که این پرداخت‌ها چگونه و از چه زمانی انجام می‌شود و روند درخواستی چقدر طول می‌کشد. از نظر اقتصادی، پیشتر، فروش‌ها پایین بودند، الان هم فروش‌ها پایین هستند و بیزینس‌ها مدتهاست که در حال مبارزه برای ماندن هستند.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, December 23, 2021 - 04:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به