کسانیکه معافیت واکسیناسیون دارند از امروز معافیت‌های کاغذی آنها باطل و معافیت‌ها در صورت ثبت شدن نیز روی پاسپورت بارکُد مربعی درج شده است
طبق مصوبه سال گذشته دولت انتاریو در ارائه پاسپورت‌های واکسیناسیون، قرار شده بود که از ۴ ژانویه ۲۰۲۲ بارکُدهای مربعی (QR) جایگزین کلیه پاسپورت‌های واکسیناسیون گردد. دولت فورد می‌گوید اگر از رسیدهای کاغذی یا پی‌دی‌افی تزریق واکسیناسیون تاکنون استفاده می‌کردید، آنها دیگر اعتبار خود را از دست داده‌اند.
بعلاوه کسانیکه معافیت واکسیناسیون دارند از امروز معافیت‌های کاغذی آنها باطل شده و معافیت‌های آنها در صورت ثبت در استان انتاریو، روی پاسپورت بارکُد مربعی خودشان ثبت و درج شده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
از فردا ۴ ژانویه، قوانین پاسپورت واکسیناسیون انتاریو تغییر می‌کند
در حالیکه به نظر می‌رسد پس از جلسه طولانی دیروز داگ فورد با کابینه، وی امروز مرحله جدیدی از بستن انتاریو را اعلان کند، شیوع اومیکرون و این بستن همزمان شده با تثبیت پاسپورت یا گواهینامه واکسیناسیون که فقط از این پس نوع بارکُد مربعی آن قابل پذیرش است. دولت انتاریو می‌گوید که روند قابل قبول در سراسر انتاریو پس از این اسکن کردن این کُدها با برنامه "چک کننده واکسن انتاریو" (موسوم به Verify Ontario) در مکان‌هایی‌ست که ملزوم به چک کردن واکسیناسیون پیش از صدور اجازه ورود به افراد است. این بدان معناست که اگر پاسپورت بارکُدی مربعی ندارید ولی قصد دارید بیرون غذا بخورید، فیلمی را تماشا کنید یا مجموعه‌ای از فعالیت‌های دیگر را در استان انجام دهید، ممکن است مجبور شوید این بارکُد را دانلود کنید.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

دولت می‌گوید دو راه اصلی برای دریافت این بارکُد موجود است. راه اول مراجعه به وب‌سایت دولت انتاریو به آدرس https://covid-19.ontario.ca/get-proof می‌باشد و راه دوم تماس تلفنی با مرکز پاسخگویی تلفنی استان انتاریو به شماره 1-833-943-3900 است. ریز چگونگی دریافت این پاسپورت واکسیناسیون و نیز چک کننده پاسپورت واکسن انتاریو در این مطلب کامل ایران استار آمده است. یادتان نرود که این پاسپورت بصورت یک فایل پی‌دی‌افی قابل دانلود و ذخیره کردن روی تلفن همراه شماست تا شما بتوانید در موقع نیاز آنرا نشان دهید. دولت هنوز اثبات واکسیناسیون برای کودکان و نوجوانان را تعریف نکرده اما متخصصان می‌گویند احتمالا به زودی نشان دادن این پاسپورت برای نوجوانان نیز ضروری خواهد شد؛ این در حالی‌ست که پیش از ورود اومیکرون دولت در نظر داشت در اوایل سال جدید، استفاده از پاسپورت را ملغی کند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
اگر تلفن همراه نداشته باشم چه کنم؟
طبق گفته دولت انتاریو، بارکُد مربعی را می‌توانید روی هر دستگاه الکترونیکی که نمایشگر دارد (مانند آی‌پد) و یا حتی کاغذ نیز چاپ کنید و آنرا نشان دهید، بنابراین اگر تلفن همراه ندارید می‌توانید از آی‌پدی که با آن مطالعه می‌کنید استفاده کنید و یا بارکُد دانلود شده را روی هر چاپگری (پرینتری) چاپ نمائید و کتابخانه‌های سراسر استان ملزم به چاپ رایگان آن برای شما هستند. دولت می‌گوید همه چک‌کننده‌ها ملزم به اسکن کردن و دیدن نتیجه اسکن بارکُد شما هستند.
 
اگه معافیت داشته باشم چه می‌شود؟
اگر معافیت آزمایشی پزشکی یا بالینی دارید، همچنان نیاز دارید که از این بارکُد مربعی استفاده کنید زیرا از این پس معافیت‌های کاغذی ابطال شده و در صورتیکه آنرا در استان انتاریو ثبت کرده‌اید، به روی بارکُد مربعی شما منتقل گشته است. بعبارت بهتر استثنا بودن شما هم از هم‌اکنون روی بارکُد شماست. دولت انتاریو می‌گوید که در حال "تقویت فرآیند راستی‌آزمایی" است و به "سازمان‌ها و مشاغلی که باید تحت قانون، سیستم اثبات واکسیناسیون استانی را برای افراد ورودی خود به کار گیرند توصیه می‌کند که از ۱۰ ژانویه ۲۰۲۲ دیگر هیچ معافیت کاغذی پزشکی را نپذیرند". از سوی دیگر به دارندگان این معافیت‌ها که هنوز معافیت خود را ثبت نکرده‌اند نیز می‌گوید هرچه سریع‌تر برای ثبت آن با استان تماس بگیرند.
 
برای چه جاهایی به نشان دادن پاسپورت واکسیناسیون نیاز دارم؟
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

اثبات واکسیناسیون کامل واکسن کووید-۱۹ در حال حاضر در انتاریو برای رستوران‌های سرپوشیده، بارها، کلوپ‌های شبانه، سالن‌های ورزشی، استخرها، رویدادهای ورزشی، کازینو، سالن‌های بینگو، کنسرت‌ها، سینماها، کلوپ‌های استریپ، پیست‌های اسب‌سواری و موارد دیگری که همگی خدمات غیر ضروری محسوب می‌شوند، مورد نیاز است. طبق گفته دولت انتاریو، فضاهای بیرونی مانند سالن‌های ورزشی، سالن‌های کنسرت، رستوران‌ها، کافه‌ها، مکان‌های ملاقات، پارک‌های آبی، رویدادهای ورزشی ۲۰,۰۰۰ نفر به بالا نیز نیاز به نشان دادن پاسپورت واکسیناسیون دارند.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Monday, January 3, 2022 - 08:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به