تازه در هفته پیش شاهد ۴ سنت سقوط قیمت‌ها و گرمتر شدن هوا بودیم
بزرگ‌شهر تورنتو از امروز شاهد رکوردشکنی مجدد بنزین خواهد بود، این در حالی‌ست که تازه در هفته پیش شاهد ۴ سنت سقوط قیمت‌ها بودیم و اکنون باید انتظار بیشتر از لیتری ۱.۶۰ دلار را داشته باشیم.
در همین حال، دیشب شاهد دمای با باد -۳۰ درجه در مونترال و -۲۷ درجه در تورنتو بودیم که قرار است امشب مونترال -۲۲ درجه شود اما تورنتو به -۳۰ درجه سقوط خواهد کرد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
اعلان وضعیت اضطراری سرمای -۳۰ برای فردا شب تورنتو؛ بنزین امروز رکورد ۱.۶۰ دلار در لیتر را هم می‌شکند
"راجر مک‌نایت" کارشناس بررسی قیمت نفت می‌گوید که انتظار می‌رود قیمت بنزین به بالاترین حد خود یعنی ۱.۶۰۹ دلار در هر لیتر در بزرگ‌شهر تورنتو برسد. پیشتر فقط برای چند ساعت در هفته پیش بنزین در شمال تورنتو به بالای لیتری ۱.۶۰ دلار صعود کرده بود. قیمت نفت تحت تاثیر تشنج جاری میان آمریکا و روسیه بر سر اوکراین بالا می‌رود که آمریکا، کانادا و انگلستان از همه شهروندانشان خواستند تا تا طی ۴۸ ساعت آینده این کشور را ترک کنند و حتی در حال تخلیه سفارت‌خانه‌های خود هستند. همین تشنج منجر به افزایش بیش از ۳ درصدی قیمت نفت شد و مک‌نایت می‌گوید: "قیمت نفت خام برنت نیز افزایش یافت که باعث افزایش قیمت بی‌سابقه و نجومی محصولات پتروشیمی و بنزین و گازوئیل می‌گردد زیرا روسیه یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان انرژی در جهان است و با آغاز درگیری احتمال صعود شدید قیمت نفت می‌رود".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

قیمت نفت خام برنت، با ۳.۳ درصد افزایش در آخر وقت شنبه به ۹۴.۴۴ دلار در بشکه رسید و قیمت نفت خام آمریکا نیز با ۳.۶ درصد افزایش به ۹۳.۱۰ دلار در هر بشکه رسید. مک نایت می‌افزاید: "اگر قیمت گازوئیل بالا رود، بنزین هم بالا می‌رود. در اکتبر پیش‌بینی کرده بودم که قیمت این محصولات در سه ماه اول سال ۲۰۲۲ به بالاترین میزانی می‌رسد که تا به حال دیده‌اید... ما محدودیت‌هایی در عرضه داریم، موجودی بنزین کم است و تقاضا برای آن افزایش یافته و این شرایط را کمی پیچیده می‌کند". در اواخر ژانویه، قیمت اکثر پمپ‌های بنزین در بزرگ‌شهر تورنتو با رکوردشکنی، به بالاترین میزان یعنی لیتری ۱.۵۹ دلار رسید. بالاترین قیمت قبلی، در ماه نوامبر سال قبل با ۱.۴۹۹ دلار در هر لیتر ثبت شده بود.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
اعلان وضعیت اضطراری سرمای -۳۰ برای فردا شب تورنتو
بر اساس تعییرات محیط‌زیست و اقلیمی کانادا، کارشناس هواشناسی انتاریو در بیانیه‌ای مطبوعاتی هشدار داد: "پیش‌بینی می‌شود هوای سرد در طی ۲۴ ساعت آینده و روزهای آتی این استان را در بر گیرد". به همین واسطه و با افت دما به -۲۷ درجه با باد از دیشب، این اداره برای کل بزرگ‌شهر تورنتو اعلان وضعیت اضطراری کرده که "تا اطلاع ثانوی" پابرجا خواهد ماند. وضعیت اضطراری زمانی صادر می‌شود که دمای هوا به زیر ۱۵- درجه سانتیگراد افت کند و یا زمانی که دمای با باد به ۲۰- درجه سانتیگراد یا سردتر برسد. به گفته وب‌سایت محیط زیست کانادا، گرم‌ترین دما در شنبه شب ۱۵- درجه سانتیگراد و با باد ۱۸- درجه بوده و در طی روز یکشنبه نیز دما حداکثر تا ۱۲- درجه بالا برود اما مجددا در سحرگاه فردا دوشنبه به -۳۰ درجه خواهد رسید.
شهرداری نیز اعلام کرده که مراکز گرمایشی شهر که از ۷ ژانویه فعال شده‌اند تا افراد بی‌سرپناه در آن گرم بمانند، همچنان "باز خواهند ماند" و نیز تیم‌های کمک‌رسانی خیابانی به فعالیت خود در جهت کمک به افراد بی‌خانمان ادامه می‌دهند و به آنها طبق معمول در طول زمستان، پتو، کیسه خواب و لباس‌های گرم زمستانی می‌دهند. به گفته شهرداری، چهار مرکز گرمایش، در ۱۹۲ خیابان "پیتر"، ۵۸۰۰ خیابان "یانگ"، نمایشگاه بین‌المللی تورنتو در ۱۹۵ بلوار "پرنس"، و ۱۵۰ "برو درایو" در مرکز شهر اسکاربورو قراردارند. شهردرای می‌افزاید: "به طور کلی این مراکز گرمایش در ساعت ۷ عصر روز اعلام هشدار باز می‌شوند و تا ظهر فردای آن روز باز خواهند بود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

در این بیانیه آمده است گروه‌هایی که بیشتر در معرض خطر بیماری‌های ناشی از در معرض سرما قرار گرفتن و خطرات آن هستند، افراد بی‌خانمان، افرادی که در فضای باز کار می‌کنند، افرادی که از قبل بیماری قلبی یا تنفسی دارند و همچنین افراد مسن، نوزادان و کودکان خردسال هستند.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Sunday, February 13, 2022 - 08:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به