اکنون ۲۸ دستور فعلی تحت این اختیارات در حال اجرا هستند که اکنون می‌توانند تمدید شوند
انتاریو قدرت خود را برای حفظ تمام دستورات اضطراری تحت قانون بازگشایی انتاریو، در طول زمستان امسال پا بر جا نگاه داشت. پس از تصویب طرحی از سوی وکیل کل استان، "سیلویا جونز" گفت که سه‌شنبه عصر "کوئینز پارک" (دولت انتاریو) با این دستورات اکنون می‌تواند قدرت خود را برای تمدید وضعیت اضطراری کرونا تا اواخر مارس ادامه دهد.
از سوی دیگر این استان امروز چهارشنبه ۵۱۲ مورد جدید ابتلای روزانه به کرونا را گزارش کرد که بدین شکل منحنی موج پنجم کرونا در استان به برآورد میانگین پیش‌بینی‌ها نزدیکتر شد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
انتاریو اختیارات وضعیت اضطراری کرونا را تا مارس سال بعد تمدید کرد و ۵۱۲ ابتلای جدید کوید را ثبت نمود
دفتر جونز، وکیل عمومی این استان گفت که این طرح اختیارات قانونی دولت فورد را برای اجرای دستورات اضطراری در سرتاسر استان تا ۲۸ مارس تمدید می‌کند، اما بلافاصله افزود که دستورات فردی همچنان باید هر ۳۰ روز توسط کابینه بررسی شده و در صورت نیاز تمدید گردند. قبل از تصویب این طرح، اقدامات بهداشتی فعلی در ۱ دسامبر منقضی می‌شدند. اکنون ۲۸ دستور فعلی تحت این اختیارات در حال اجرا هستند که اکنون می‌توانند تمدید شوند، از جمله دستور اثبات واکسیناسیون استانی، موسوم به پاسپورت واکسیناسیون.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

مرحله بعدی طرح بازگشایی دولت فورد برای ۱۷ ژانویه برنامه‌ریزی شده و ممکن است در آن مرحله محدودیت‌های ظرفیت‌ها به تدریج در مکان‌هایی که پاسپورت واکسیناسیون لازم نیست، برداشته شوند. پاسپورت واکسیناسیون نیز می‌تواند به تدریج در این زمان لغو گردد. انتاریو قصد داشت محدودیت‌های ظرفیت کلوب‌های شبانه و استریپ کلوب‌ها را در ۱۵ نوامبر حذف کند، اما به دلیل افزایش اخیر موارد ابتلا به کرونا و آغاز موج پنجم، بازگشایی‌های تدریجی را متوقف کرد. این استان می‌گوید که این سری از بازگشایی‌ها را حداقل ۲۸ روز به تعویق انداخته زیرا آنها همچنان نیاز به نظارت و بررسی شاخص‌های شیوع کووید دارند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
آخرین مدل‌سازی‌ها پیش‌بینی می‌کند که در حال میانگین، میانگین هفت روزه عفونت‌ها تا پایان نوامبر به ۷۰۰ نفر نزدیک شود، همچنانکه تا دو روز پیش اعداد در همین حد بود. در بدترین سناریو ممکن است تعداد موارد روزانه تا پایان ماه به ۱,۰۰۰ نفر برسد. از ۲۴ نوامبر، میانگین هفتگی عفونت‌های جدید به ۶۸۶ رسیده است که نزدیک به ۱۰۰ مورد نسبت به یک هفته قبل افزایش نشان داده و به بالاترین حد از ۲۲ سپتامبر رسیده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
در همین رابطه گروهی از دانشمندانی که به دولت انتاریو مشاوره می‌دهند، پیش‌بینی می‌کنند که اگرچه موارد کوید-۱۹ در اکثر واحدهای بهداشت عمومی در حال افزایش است و این به معنای موج پنجم کروناست اما تعداد موارد بستری در بیمارستان‌ها و نیز آی‌سی‌یو باید در طول این موج افزایش نسبتا پایینی داشته باشد و بدین شکل نیازی به بستن دوباره نخواهد بود. در آخرین مدل‌سازی همه‌گیری منتشر شده در روز جمعه گذشته، هیئت مشاور پزشکی دولت استان انتاریو گفت که به لطف اثربخشی واکسن‌ها وضعیت در بیمارستان‌ها و بخش مراقبت‌های ویژه قابل کنترل خواهد بود.
 
آخرین آمار کرونا در انتاریو
انتاریو امروز چهارشنبه ۵۹۱ مورد جدید کووید-۱۹ را گزارش کرده و بدین شکل میانگین هفت روزه افزایش یافت و به ۶۸۶ نفر در روز رسیده است که نسبت به یک هفته قبل نزدیک به ۱۰۰ مورد افزایش نشان می‌دهد و در عین حال بالاترین حد از ۲۲ سپتامبر است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

این تعداد ابتلا از میان ۳۰,۰۹۲ تست در روز گذشته ثبت شده و استان میزان مثبت بودن تست‌های کرونا را ۲.۵ درصد گزارش کرده است. از میان موارد جدید، ۳۰۷ مورد از افرادی است که به طور کامل واکسینه نشده‌اند و ۴۷ مورد نیز در افراد با وضعیت واکسیناسیون نامشخص است. این استان همچنین ۷ مورد مرگ و میر دیگر بر اثر این ویروس را نیز گزارش کرده است.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, November 24, 2021 - 20:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به