فورد اعلان کرده که پاسپورت واکسیناسیون از ۲۲ سپتامبر برای ساکنانی که مایل به دسترسی به برخی خدمات غیر ضروری داخلی مانند رستوران‌ها، باشگاه‌های ورزشی، تئاترها و سالن‌های مهمانی هستند اجباری می‌شود
مقامات بهداشتی انتاریو می‌گویند که ثبت نام برای رزرو زمان واکسن زدن در ۲۴ ساعت گذشته و پس از آنکه استان برنامه صدور گواهینامه را اعلام کرد، بیش از ۲ برابر شده است. تقریباً نیمی از این ثبت نام‌ها برای زدن دوز اول واکسن بوده است. بنا به اعلان دیروز فورد شهروندان انتاریو برای برای دسترسی به برخی خدمات غیر ضروری ولی مهم مانند نیاز به ارائه پاسپورت واکسیناسیون خواهند داشت.
پیشتر انتاریو و کانادا اعلان کرده بودند با واکسیاسیون ۷۰ و ۷۵ درصدی جامعه به ایمنی گله‌ای می‌رسد و همه به زندگی عادی باز خواهند گشت. اما دکتر "کیران مور" مدیر ارشد بهداشت انتاریو هفته گذشته گفت که این استان اکنون نیاز به ۸۵ جمعیت دو دوز واکسن زده دارد تا بتواند دچار موج چهارم کرونا نشود و سپس دیروز گفت که ۹۰ درصد مردم باید واکسینه شوند و در عین حال تماس‌های مردمی بشدت کاهش یابد تا تعداد موارد کوید-۱۹ و بستری شدن در بیمارستان‌ها همچنان افزایش نیابد و موج چهارم موجب بستن مجدد استان نشود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما
 
هجوم مردم برای واکسیناسیون پس از اعلان پاسپورت واکسن در انتاریو
"کریستین الیوت" وزیر بهداشت استان با اعلان این خبر در شبکه‌های اجتماعی گفت که انتاریو "در حال حاضر هزاران انتاریویی دیگر را می‌بیند که آستین‌های خود را برای واکسن بالا می‌زنند". به گفته وزارت بهداشت، دقیقا ۳,۱۴۷ نفر با استفاده از سیستم رزرو زمان واکسیناسیون استان در ۳۱ آگوست وقت گرفته‌ بودند که این تعداد در اول سپتامبر به ۷,۱۲۵ نفر جهش کرد. ایران استار با مراجعه به شعبه‌ای از واکسیناسیون در مرکز "میپل" شهر "وان" در شمال تورنتو تایید می‌کند که در تاریخ ۲۹ آگوست این مرکز تعداد بسیار اندکی مراجعه کننده داشته و انتظار می‌رود از امروز شاهد شلوغی مراکز باشیم. افزایش نوبت واکسیناسیون پس از آنی صورت می‌گیرد که دولت داگ فورد روز چهارشنبه و پس از نزدیک به یک هفته کش و قوس و جلسات متوالی با کابینه اعلام کرد که برنامه پاسپورت واکسیناسیون که پیشتر بشدت مخالفش بوده را به اجرا می‌گذارد. فورد هفته قبل با ترودو در این زمینه طناب‌کشی داشت و ترودو به همه استان‌ها پیشنهاد کرد که هزینه‌های اجرایی پاسپورت‌ها را به عهده می‌گیرد.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
فورد اعلان کرده که پاسپورت واکسیناسیون از ۲۲ سپتامبر برای ساکنانی که مایل به دسترسی به برخی خدمات غیر ضروری داخلی مانند رستوران‌ها، باشگاه‌های ورزشی، تئاترها و سالن‌های مهمانی هستند اجباری می‌شود و این افراد باید هر دو دوز واکسن کوید-۱۹ را دریافت کرده باشند. دکتر ارشد استان نیز گفت که لیست این مکان‌ها می‌تواند افزایش یابد. در داده‌های مدل سازی که روز چهارشنبه نیز منتشر شد ، مقامات بهداشتی گفتند که افراد واکسینه نشده ۶ برابر بیشتر در معرض ابتلا قرار دارند، ۳۰ برابر بیشتر بستری می‌شوند و ۴۸ برابر بیشتر نیز کارشان به آی‌سی‌یو می‌کشد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
قرار است پاسپورت واکسیناسیون که طی یک ماه آماده می‌شود یک بارکد قابل اسکن شدن باشد که قابل چاپ یا قابل ذخیره‌سازی روی تلفن‌های هوشمند مردم خواهد بود ولی تا زمان آماده شدن این پاسپورت افراد باید از رسیدهای واکسن خود که در ایمیل دریافت کرده‌اند، یا برگه‌هایش را در دست دارند یا در آنلاین می‌توانند ببینند، بعنوان پاسپورت موقت واکسیناسیون استفاده کنند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
 
واکسیاسیون و آمارهای ابتلا
متخصصان مدتها بود که می‌گفتند اعلان پاسپورت واکسیناسیون موجب موج جدیدی از افراد متقاضی می‌شود که مجبور خواهند بود بخاطر نیازهایشان واکسن بزنند. برخی از افراد بصورت ایدئولوژیکی مخالف واکسن هستند که انتظار نمی‌رود این افراد با چنین اعلانی به واکسن زدن روی آورند. از سوی دیگر پس از اعلان این آمار توسط وزیر بهداشت انتاریو، برخی از مردم در زیر آن اظهار نظرهای تندی درباره "افرادی که با این اعلان برای اولین بار واکسن می‌زنند" داشتند: عده‌ای می‌گفتند دولت از عامل فشار و ترس استفاده می‌کند، دسته‌ای گفتند اینها از روی تنبلی تاکنون واکسن نزده‌اند، گروهی می‌گفتند عقب‌گرد ضد واکسن‌ها، برخی نیز معتقد بودند کسانی هستند که منتظر بودند ببینند بالاخره چه می‌شود. تعداد اندکی نیز نوشته بودند که اینها معتقد به واکسن شدند یا مطمئن شدند واکسن موجب زندگی عادی می‌شود یا جلوی موج چهارم را می‌گیرد. بنظر می‌رسد دلیل این افزایش تعداد هرچه که باشد در حال کارکردن است و موجب شده تعداد بیشتری از مردم خود را ایمن کنند.
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

تا روز پنجشنبه، ۷۶.۶ درصد از افراد واجد شرایط انتاریویی ۱۲ سال به بالا، دو دوز واکسن و بیش از ۸۳ درصد حداقل یک دوز واکسن زده‌اند. انتاریو دیروز در ۲ سپتامبر ۸۶۵ مورد ابتلای جدید روزانه کووید -۱۹ را گزارش کرد به همراه ۱۴ گزارش مرگ بر اثر آن را. این استان در مجموع ۵۶۷,۰۷۱ مورد کرونایی داشته و ۹,۵۳۰ مورد مرگ ناشی از این ویروس. کانادا نیز دیروز ۳,۴۸۵ مورد ابتلای روزانه کرونا را همراه با ۱۸ مورد مرگ ثبت کرده است.

در اینباره بیشتر بخوانید و بدانید:


اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Friday, September 3, 2021 - 08:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به