پادتن‌های کنونی سارس-کووید-۲ قادر به متوقف کردن نئوکوو نیستند
گزارش‌های رسانه‌های اسرائیل می‌گویند مطالعات جدید نشان می‌دهند که در ووهان چین ویروس جدیدی مرتبط با "مرس"، کشف شده که احتمالا کُشنده‌تر و مسری‌تر از کروناست.
این در حالی‌ست که پیشتر برخی از کشورها از جمله آمریکا آزمایشگاهی در ووهان چین را بعنوان محل ظهور کرونا معرفی کرده بودند و پس از مدتی علاوه بر تحقیقات سازمان بهداشت جهانی در محل و نیز اخبار جاسوسی آمریکا شواهدی از این ادعا یافت نشد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
اسرائیل: کشف ویروس جدید کشنده‌تر و مسری‌تر از کرونا در ووهان چین
طبق این مطالعه دانشمندان چینی ووهان، ویروس بسیار کُشنده جدیدی به نام "نئوکوو" را کشف کرده‌اند که ممکن است با یک جهش، قابلیت انتقال بیشتری هم پیدا کند‌. البته برخی کارشناسان هشدار می‌دهند که باید مطالعات و بررسی‌های بیشتری در این خصوص انجام شود. این ویروس هنوز جهشی برای انتقال به انسان‌ها انجام نداده است.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

بر اساس این مطالعه که در مرحله پیش از انتشار رسمی در رسانه‌های جهان است، این نسخه از ویروس که هم خانواده مرس و کروناست در اصل در آفریقای جنوبی کشف شده است. با این حال، می‌توان گفت که این ویروس، یک ویروس کاملا جدیدی نیست. به گفته محققان، این ویروس با ویروس‌های خانواده مرس-کووید که به عنوان سندرم تنفسی نیز شناخته می‌شوند، مرتبط است، و قبلا در چندین کشور خاورمیانه هم شیوع داشته است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
این ویروس بطور مستقیما و خاص مرتبط با کووید-۱۹ نیست اما ویروس‌های این خانواده پیشتر هم در حیوانات و همچنین انسان سابقه داشته است. نیست. محققان می‌گویند این ویروس در حال حاضر فقط در میان خفاش‌ها پخش می‌شود و هنوز سندی دال بر انتقال به انسان نیافته‌اند اما پتانسیل قابلیت انتقال به انسان با جهش ژنتیکی را دارد. محققان در پاسخ به این سوال که آیا "نیوکوو" می‌تواند به انسان منتقل شود می‌گویند: آری، و شاید تنها یک جهش تا خطرناک شدن برای انسان‌ها فاصله دارد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
سازمان‌های بهداشت جهانی چه می‌گویند؟
این مطالعه می‌گوید، پادتن‌های کنونی سارس-کووید-۲ که علیه کرونا کارآیی دارند و تا حد زیادی روی خانواده مرس-کوو اثر دارند، قادر به متوقف کردن نئوکوو نیستند. با این حال، سازمان بهداشت جهانی نسبت به گرفتن چنین نتیجه‌گیری‌هایی پیش از انجام مطالعات و تحقیقات بیشتر هشدار داد و به خبرگزاری روسی "تاس" گفت: "اینکه آیا ویروس شناسایی شده در این مطالعه برای انسان‌ها خطرآفرین خواهد بود یا خیر، نیاز به مطالعات بیشتری دارد".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

علاوه بر همه این‌ها، سازمان جهانی بهداشت حیوانات (OIE)، سازمان غذا و کشاورزی (FAO) و برنامه محیط‌زیست سازمان ملل متحد (UNEP)، به منظور نظارت و پاسخگویی به تهدید ویروس‌های در حال ظهورِ مشترک بین انسان و دام، ‌با یکدیگر همکاری نزدیکی دارند.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, February 3, 2022 - 19:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به