موارد ابتلاهای روزانه از ۳۰ اکتبر به طور پیوسته در حال افزایش بوده و این یعنی بیش از ۲۰ روز متوالی‌ست که منحنی شیوع کرونا در استان رو به بالاست
امروز یکشنبه، برای چهارمین روز متوالی، انتاریو بیش از ۷۰۰ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ را گزارش داد و میانگین موارد ابتلا روزانه به کرونا در استان همچنان در حال افزایش است بطوریکه اکنون با اعداد اواخر ماه آگوست در موج چهارم برابری می‌کند. علاوه بر ۷۴۱ مورد ابتلای امروز به کرونا، انتاریو می‌گوید ۳ کشته دیگر نیز بعلت کرونا را ثبت کرده تا تعداد کل کشته شده‌ها به ۹,۹۶۷ نفر برسد.
موارد ابتلاهای روزانه از ۳۰ اکتبر به طور پیوسته در حال افزایش بوده و این یعنی بیش از ۲۰ روز متوالی‌ست که منحنی شیوع کرونا در استان رو به بالاست و انتاریو رسما در موج پنجم خود قرار گرفته است. این در حالی‌ست که مجموعا کانادا امروز شاهد ۸۹۳ مورد جدید ابتلا به کرونا بوده و منحنی کشوری تقریبا صاف است. مانیتوبا و نیوبرانزویک در حال مواجه با رشد فزاینده کرونا هستند اما وضعیت در کبک در اطراف ۶۵۰ مورد ابتلای روزانه بالا و پایین می‌رود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
انتاریو رسما وارد موج پنجم کرونا شد؛ آخرین منحنی پیش‌بینی‌ها: موج پنجم بدتر از چهارم
مقامات بهداشتی استان انتاریو امروز اعلان کردند ۷۴۱ مورد ابتلای جدید روزانه به کووید-۱۹ ثبت شده، که این رقم در روز قبل، یعنی شنبه، ۷۲۸ مورد و یک هفته قبل ۶۶۶ مورد بوده است. این موارد رو به بالا متعاقبا میانگین هفت روزه شیوع کرونا را نیز به ۶۴۵ رسانیده که نشان از رشدی قابل توجه از ۵۶۳ مورد یکشنبه گذشته دارد. از میان موارد تایید شده امروز، ۳۵۰ مورد مربوط به افرادی است که واکسینه نشده‌اند، ۳۳۱ مورد مربوط به افرادی‌ست که کاملا واکسینه شده‌اند، ۴۰ مورد مربوط به افرادی با وضعیت واکسیناسیون نامشخص می‌باشد و ۲۰ مورد نیز مربوط به افرادی است که نیمه واکسینه شده‌اند. تنها یک روز پیش از ۷۲۸ ابتلای روزانه، ۳۷۰ نفر واکسینه نشده، ۲۷۳ نفر هر دو دوز را زده، ۵۵ نفر با وضعیت نامشخص و ۱۷ نفر نیمه واکسینه شده بودند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

با ۲۹,۷۹۹ آزمایش انجام شده در ۲۴ ساعت گذشته، مقامات بهداشتی استان، نرخ مثبت شدن نتایج کرونا در استان را ۲.۶ درصد گزارش کرده‌اند که اندکی نسبت به ۲.۷ درصدی از یکشنبه گذشته کاهش یافته اما همچنان مدتهاست که بالاتر از ۱ شده که به این معنی است که کووید به سرعت در حال گسترش است. تعداد افرادی که هم اکنون در انتاریو بطور شناخته شده کرونا دارند ۵،۴۶۵ نفر می‌باشد که هفته پیش این افراد ۴،۷۷۸ نفر بودند. بیشترین آمار کرونا گرفته‌ها شامل سیمکو‌مسکوکا با ۸۴ نفر، تورنتو با ۸۰ نفر، ویندزور با ۵۰ نفر، اتاوا با ۴۸ نفر، پیل با ۴۳ نفر، سادبری با ۳۹ نفر و منطقه ایرانی‌نشین یورک با ۳۹ نفر هستند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
بر اساس آمار وزارت بهداشت، ۱۳۵ بیمار کووید-۱۹ در بخش مراقبت‌های ویژه بسر می‌برند که نسبت به ۱۳۳ نفر در هفت روز گذشته افزایش ناچیزی داشته و شامل دوازده بیماری که از ساسکاچوان به بیمارستان‌های انتاریو منتقل شده‌اند نیز می‌شود. آخرین آمار می‌گوید از این ۱۳۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه فقط ۱۲ نفر هر دو دوز واکسن خود را زده‌اند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
در انتاریو، بیش از ۱۱.۱ میلیون نفر هر دو دوز واکسن خود را زده‌اند که نشانگر ۸۵.۸۸ درصد جمعیت ۱۲ سال به بالاست. این در حالی‌ست که حداقل ۸۸.۹۳ درصد از جمعیت نیز یک دوز واکسن زده هستند. مدتی‌ست که واکسیناسیون در استان افت کرده بطوریکه در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱۵,۳۰۰ دوز واکسن تزریق گشته است. مجموعا بیش از ۲۲.۷ میلیون دوز واکسن از زمان شروع واکسیناسیون تا کنون در این استان تزریق شده است.
 
آخرین منحنی پیش‌بینی‌ها: موج پنجم بدتر از چهارم
دکتر "دیوید فیسمن" متخصص ارشد کارگروه کوید انتاریو که پیشتر بعلت دخالت سیاست در علم از سمت خود استعفا داده بود، اکنون آخرین منحنی کرونا را در اختیار مردم گذاشت. در این منحنی که در عکس بالای صفحه دیده می‌شود (که فقط موج اول در آن نیامده) نشان داده می‌شود که موج پنجم بزرگتر و بیشتر از موج چهارم خواهد بود و در سال جدید میلادی افت خواهد کرد. وی در یک منحنی دیگر نیز نشان داده که وضعیت کرونا در اتحادیه اروپا، کل اروپا و آمریکا رو به بالا بوده و از جاهای دیگر دنیا، از جمله آفریقا و مکزیک به مراتب بدتر است. کانادا اخیرا رو به بالا رفته در حالیکه استرالیا، آمریکای جنوبی، آسیا و مکزیک و آفریقا همگی رو به پایین هستند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

وضعیت-کرونا-کانادا-مقایسه-جهان-نوامبر-2021-خلاصه

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Sunday, November 21, 2021 - 18:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به