بیشترین مسافرانی که تحت تاثیر این آسان شدن قوانین قرار می‌گیرند کانادایی‌هایی هستند که بطور ضربتی به آمریکا می‌روند و باز می‌گردند
چند منبع که نخواستند نامشان فاش شود، امروز چهارشنبه گفتند که دولت فدرال کانادا در نظر دارد تست اجباری منفی کرونا را برای کانادایی‌هایی که کاملاً واکسینه شده‌اند و به سفرهای کوتاه مدت، کمتر از ۷۲ ساعت به خارج از کشور می‌روند، حذف کند. انتظار می‌رود که این اعلان در روز جمعه، پس فردا، علنی شود.
بیشترین مسافرانی که تحت تاثیر این آسان شدن قوانین قرار می‌گیرند کانادایی‌هایی هستند که بطور ضربتی به آمریکا می‌روند و باز می‌گردند. این در حالی‌ست که همین کانادایی‌های دو دوز واکسن زده برای ورود به آمریکا کافی‌ست تست منفی سریع کرونا که هزینه آن کمتر از ۲۰ دلار است را نشان دهند و نیاز به نشان دادن تست گران مولکولی (پی‌سی‌آر) ندارند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما
 
کانادا بزودی تست مولکولی کرونا پیش از ورود به کشور را طبق شرایطی حذف می‌کند
پس از فشارهای زیاد شهرهای مرزی کانادا بر دولت فدرال مبنی بر لغو ضرورت تست منفی مولکولی کرونا که باعث می‌شد کانادایی‌ها مجبور به هزینه صدها دلار در آمریکا شوند تا چنین تستی را انجام دهند، امروز منابعی که به شرط عدم ذکر نام این خبر را درز دادند گفتند که دولت کانادا در نظر دارد معافیت از تست منفی مولکولی کرونا را برای دو دوز واکسن‌زده‌هایی که مسافرتشان کمتر از ۷۲ ساعت طول می‌کشد را به اجرا بگذارد. "جاستین ترودو"، نخست وزیر کانادا چهارشنبه عصر گفت: "ما به دنبال برداشتن گام‌هایی برای کاهش الزامات و در عین حال ایمن نگه داشتن کانادایی‌ها هستیم و در روزهای آینده اعلامیه‌ای در اینباره خواهیم داشت". انتظار می‌رود که معافیت از این تست تحت این شرایط، پس از اعلان در همین جمعه، از پایان همین ماه پیش از شروع شدن خریدهای فرامرزی تعطیلات و سال نو بین دو کشور به اجرا گذاشته شود.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
پیشتر کانادایی‌ها گزارش داده بودند که بسته به نقطه عزیمت خود بین ۱۵۰ تا ۳۰۰ دلار برای آزمایش مولکولی در آمریکا هزینه کرده‌اند. بسیاری نیز شکایت کردند که رسیدن نتیجه برخی از تست‌ها تا ۲۴ ساعت و یا شاید هم بیشتر طول کشیده که باعث به هم خوردن برنامه‌ریزی مسافرتی آنها شده است. "بلین هیگینز"، نماینده کنگره ایالات متحده از منطقه بوفالو و نیاگارا از دولت‌های کانادا و آمریکا خواست تا رویکردی ثابت برای مسافران در هر دو طرف مرز داشته باشند و در بیانیه‌ای رسانه‌ای گفت: "رویکردهای متفاوت مدیریتی در مرزهای دو کشور باعث سردرگمی و خشم عمومی می‌شود، رک و پوست‌کنده بگویم، تفاوت‌ها بی‌معناست".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
هیگینز یکی از دوازده عضو مجلس نمایندگانی بود که در جلسه آنلاین روز چهارشنبه با ترودو شرکت کرد و به گفته وی دولت کانادا در این جلسه گفت که یک طرح چند مرحله‌ای آزمایشی را برای تسهیل عبور و مرور مرزی بزودی اعلان خواهد کرد. هیگینز افزود که حذف الزامات آزمایش‌های مولکولی کرونا برای کانادایی‌ها و افراد مقیمی که کمتر از ۷۲ ساعت در کشور دیگر خواهند بود، مرحله اول این طرح است و ادامه داد که این حرکت با تغییراتی در الزامات آزمایش برای شهروندان آمریکایی و سایر مسافران دنبال خواهد شد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
گروه‌های تجاری زیادی نیز خواستار رویکردی ساده‌تر برای رفت و آمد شهروندان دو کشور شده‌اند از جمله "پرین بیتی" رئیس و مدیر عامل اتاق بازرگانی کانادا که گفت: "رهبران کانادا، ایالات متحده و مکزیک باید حذف اصطکاک بین مرزهای خود را در اولویت قرار دهند". سه رهبر این سه کشور که در هم اکنون در آمریکا در حال دیدار با یکدیگر هستند، در اینباره نیز با هم گفتگو کنند. پرین می‌گوید خلاص شدن از شر قوانین غیر ضروری و قدیمی به مشاغل کانادایی کمک می‌کند تا وقت خود را صرف کار و رقابت کنند.
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

از سوی دیگر دفتر نخست وزیری کانادا این جزئیات را تایید نکرد و "ژان ایو دوکلوس" وزیر بهداشت کانادا در روز سه‌شنبه تنها گفت که "به زودی" اعلامیه‌ای منتشر می‌شود. "جان مانلی" وزیر سابق امور خارجه کانادا در دوران نخست وزیری "ژان کرتین" گفت که الزامات آزمایش مولکولی کرونا باید به طور کامل حذف شود و افزود که این آزمایش اجباری قبل از مسافرت مسافران کاملا واکسینه شده، ریشه علمی ندارد و باید ملغی گردد.

بیشتر بخوانید:


اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, November 17, 2021 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به