بیمارستان ویندزور می‌گوید این کارمندان اگر واکسن بزنند می‌توانند به سر کار برگردند و در غیر اینصورت امکان اخراج آنها وجود دارد
دو بیمارستان منطقه‌ای ویندزور که هر دو پابند سیاست واکسیناسیون اجباری داگ فورد از چهارشنبه ۲۲ سپتامبر هستند می‌گویند طبق این قانون از امروز تمامی کارکنان و پزشکان باید برای ادامه کار حداقل یک دوز واکسن، و تا آخر اکتبر هر دو دوز واکسن خود را زده باشند، مگر اینکه مدرک معافیت واکسیناسیون ارائه کنند. این بیمارستان می‌گوید حقوق این ۱۷۲ کارمند را قطع کرده است.
از سوی دیگر طبق گزارش ماه گذشته، فقط در دو بیمارستان در هوستون تگزاس نیز ۱۷۸ نفر واکسن نزده بودند و هفته گذشته نیز وزیر بهداشت فرانسه اعلان کرده بود حدود ۳,۰۰۰ نفر از کارمندان بهداشت این کشور که هنوز واکسن نزده‌اند حقوقشان قطع شده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
parya chess
 
تعلیق و قطع حقوق ۱۷۲ کارمند بیمارستان‌های ویندزور انتاریو بعلت واکسن نزدن، و ۳,۰۰۰ کارمند بهداشتی در فرانسه
بیمارستان ویندزور می‌گوید این کارمندان اگر واکسن بزنند می‌توانند به سر کار برگردند و در غیر اینصورت امکان اخراج آنها وجود دارد و در یک بیانیه خبری تاکید کرد که ۹۶ درصد از کارکنانش کاملا واکسینه شده‌اند. بیمارستان می‌گوید تا روز چهارشنبه، ۱۴۰ کارمند به این قانون پایبند نبوده‌اند که ۸۴ نفر آنها کارکنان بالینی هستند {پرستاران و پزشکانی که مستقیما با مریض در تماسند}. یکی از مقامات دیگر بیمارستان این مجموعه نیز گفت که ۹۶ کارمندان بیمارستان واکسینه هستند و اشاره‌ای به ۴ درصد باقیمانده یا ۳۲ کارمند خود نکرد اما اکنون مشخص شده کارکنان هر دوی این بیمارستان‌ها که قانون را رعایت نکرده‌اند از صبح چهارشنبه در وضعیت مرخصی دو هفته‌ای بدون حقوق، یا بعبارتی تعلیق بدون حقوق قرار گرفته‌اند.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
"دیوید موسیج" مدیرعامل این دو بیمارستان می‌گوید این تصمیم گرفته شد تا ایمنی و رفاه بیماران، جامعه و اعضای تیم در اولویت قرار گیرد و در بیانیه‌ای افزود: "اعضای تیم ما اهمیت دریافت واکسن کوید-۱۹ را نشان داده‌اند. افرادی که از این سیاست پیروی نکرده و یا تصمیم گرفته‌اند واکسینه نشوند، قادر به ارائه مراقبت‌های بالینی یا غیر بالینی در جامعه ما نخواهند بود و تأثیری روی کار خطیر ما نخواهند گذاشت". کارکنان معلق شده این دو بیمارستان تا ۶ و ۷ اکتبر فرصت دارند تا اولین دوز و سپس تا آخر اکتبر دومین دوز واکسن خود را بزنند. به گفته یک نماینده، اگر آنها این کار را طی این مدت انجام ندهند، با "اخراج با علت موجه" و یا کسر امتیازات روبرو خواهند شد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
هر پنج سازمان بیمارستان‌های جنوب غربی انتاریو که در حاشیه دریاچه "اری" قرار دارند با این سیاست موافقت کرده‌اند و می‌گویند آنرا اجرا خواهند کرد. با این حال، هر بیمارستانی آزاد بوده که زمانبندی خود را داشته باشد و آنرا به اطلاع وزارت بهداشت انتاریو نیز رسانده است. هنوز هیچ جزئیاتی در مورد تعداد کارکنان دیگر بیمارستان‌های انتاریو و کانادا دریافت نشده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
اما، در ماه پیش آمریکا نیز با این موضوع درگیر بود. یک بیمارستان بزرگ در هوستون نیز گفت که ۱۷۸ کارمند تمام یا پاره وقت این بیمارستان که به طور کامل واکسینه نشده و معافیت نیز ندارند را به دلیل عدم رعایت قانون واکسیناسیون بهداشت‌یاران خط مقدم، ۱۴ روز بدون حقوق، معلق کرده است. سخنگوی این بیمارستان به ‌"ای‌بی‌سی" گفت که اگر افراد تعلیق شده در مدت دو هفته واکسینه نشوند، اخراج می‌شوند. دکتر "مارک بوم"، رئیس و مدیرعامل بیمارستان در بیانیه‌ای اعلام کرد که ۲۴,۹۴۷ کارمند دیگرش واکسینه شده‌اند، ۲۷ نفر یک دوز واکسن دریافت کرده‌اند، ۲۸۵ نفر معافیت پزشکی یا شرعی دارند و ۳۳۲ نفر نیز به دلیل بارداری و دلایل دیگر واکسیناسیونشان به تعویق افتاده است.
 
فرانسه به دلیل امتناع از واکسیناسون ۳,۰۰۰ کارمند بهداشتی را بدون پرداخت دستمزد تعلیق کرد
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات

Best Persian Iranian Directory


"اولیویر وران" وزیر بهداشت فرانسه می‌گوید که همه کارکنان قبل از مهلت مقرر تعیین شده از سوی دولت، کتبا مطلع شده‌اند که باید حداقل یک دوز واکسن بزنند. در ماه ژوئیه، امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه، به کارکنان بیمارستان‌ها ، خانه‌های بازنشستگان و سالمندان و همچنین افرادی که در آتش‌نشانی کار می‌کنند تا ۱۵ سپتامبر فرصت داده بود تا بطور جزئی یا کامل واکسینه شوند. طبق آمار امروز هنوز حدود ۳,۰۰۰ کارمند از زدن واکسن امتناع کرده‌اند. مقامات بهداشتی فرانسه تخمین می‌زنند که این تعداد کمتر از ۱۲ درصد از کارکنان بیمارستان‌ها و ۶ درصد از پزشکان در مراکز خصوصی هستند.

در اینباره بیشتر بخوانید و بدانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, September 23, 2021 - 08:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به