یکی از مسایلی که بسیاری از خانمها از آن گله دارند رفتار بیحس و بیتفاوت همسرانشان است. شاید بسیاری از ما تجربه کرده باشیم که در جواب سوال "چه غذایی بپزم""کجا بریم""چی بخریم "جوابهای "هرچی دوست داری""نمیدونم"، "نظرخودت هرچی هست" را دریافت کرده باشیم. دراین مواقع به چه چیزی فکرمیکنید؟؟ به این که تصمیمگیرنده اصلی شمایید؟ یا همانند مراجع عصبانی من فکر میکنید همسرتون از یک کره دیگری اومده و همه چیز برایش باری به هرجهت هست؟؟؟
قطعا آقایان هم چنین تجربیاتی دارند اما به دلیل اینکه خانمها برونگراتر هستند این نسبت بسیار کم میشود.
قطعا آقایان هم چنین تجربیاتی دارند اما به دلیل اینکه خانمها برونگراتر هستند این نسبت بسیار کم میشود.
Sub-Category: Psychology
Happened at: Canada
Wednesday, October 16, 2019 - 20:00













