انتظار می‌رود که "داگ فورد" نخست وزیر انتاریو امروز پنجشنبه ساعت ۱۱:۳۰ صبح این اعلامیه رسمی را اعلام کند
منابع ارشد دولتی امروز تأیید کردند که انتاریو می‌خواهد در پایان همین ماه رستوران‌ها را برای صرف غذا در محیط‌های داخلی با ۵۰ درصد ظرفیت بازگشایی کند.
انتظار می‌رود که "داگ فورد" نخست وزیر انتاریو امروز پنجشنبه ساعت ۱۱:۳۰ صبح این اعلامیه رسمی را اعلام کند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
فورد امروز بازگشایی رستوران‌ها و سالن‌های ورزشی انتاریو از ۳۱ ژانویه را اعلان می‌کند
طبق اطلاعات رسیده بازگشایی محیط‌های داخلی رستوران‌های انتاریو از ۳۱ ژانویه با ۵۰ درصد ظرفیت مجاز خواهد بود این در حالی‌ست که رستوران‌ها هم اکنون فقط مجاز به تحویل غذا در درب مغازه، درب خانه‌ها و یا در محیط خارجی خود هستند. این خبر ساعاتی پس از آن منتشر می‌شود که فورد به خبرنگاران گفت که "اعلان خوبی" در این هفته در مورد رستوران‌ها و سالن‌های ورزشی خواهد داشت. در اوایل ماه جاری، و در پی افزایش موارد اومیکرون، انتاریو مانند برخی دیگر از استان‌ها محدودیت‌های بیشتری را روی مشاغل اعمال کرد و قرار بود که این محدودیت‌ها حداقل تا ۲۶ ژانویه - چهارشنبه آینده – پابرجا باشند تا در آن زمان بازبینی مجدد گردند. این محدودیت‌ها شامل محدودیت‌های ظرفیتی، ممنوعیت صرف غذا در فضای داخلی و بسته شدن چندین نوع بیزینس از جمله سالن‌های ورزشی، سینما و موزه‌ها بود.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

چند روزی‌ست که فورد اشاره کرده بود که این استان ممکن است در هفته جاری کاهش محدودیت‌ها را اعلام کند و دیروز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: "یک اعلامیه مثبت دارم که در این هفته به همه می‌گویم و خودم هم مشتاقانه منتظر آن هستم". وی بارها گفته که "هیچکس بیشتر از من از تعطیلی شدن بیزینس‌ها بدش نمی‌آید، اما مجبورم به دلایل سلامتی که در اولویت است، از دستورالعمل‌های رئیس بهداشت پیروی کنم، اما ما مشتاقانه منتظر هستیم که یک اطلاعیه خوب برای رستوران‌ها و سالن‌های ورزشی و سایر افرادی که تعطیل شده‌اند داشته باشیم". فورد گفت در حالی که دولت او برای حمایت از مشاغل آسیب دیده تلاش کرده اما می‌داند که کمک‌های دولتی مانند زمانی که باز هستند نیست و امیدوار است تا مردم با احساس اطمینان به مکان‌های مورد علاقه خود بازگردند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi
در همین حال، اتحادیه رستوران‌های کانادا از دولت انتاریو خواست تا "راهنمایی‌های فوری" در مورد کاهش احتمالی محدودیت‌ها را در هفته آینده ارائه کند. "تاد بارکلی"، رئیس و مدیر عامل این اتحادیه در بیانیه‌ای گفت: "رستوران‌ها نمی‌توانند به سادگی درهای خود را در یک لحظه باز کنند".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
کریستین الیوت، وزیر بهداشت روز چهارشنبه، در یک به‌روزرسانی برای کووید، گفت که این استان در مبارزه با اومیکرون ووارد "دوره امید" شده و دکتر "کایران مور"، مدیر ارشد پزشکی انتاریو، گفت که میزان بستری شدن در بیمارستان و موارد در بخش مراقبت‌های ویژه با سرعت کمتری در حال افزایش است و از مردم انتاریو برای واکسینه شدن و فداکاری تشکر کرد و افزود: "ما با هم تأثیر گذاشتیم و تفاوت ایجاد کردیم". او گفت که این تلاش‌های همگانی مسیر ما را به سمت بازگشایی ایمن و تدریجی ترسیم می‌کند. ما باید محتاط، و منظم بمانیم و هرگز این ویروس را دست کم نگیریم.

به روز رسانی: فورد به همراه کریستین الیوت، برنامه بازگشایی انتاریو را به شرح زیر اعلان کرد:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

۳۱ ژانویه ۲۰۲۲

  • افزایش اجتماعات فضاهای داخلی به حداکثر ۱۰ نفر و فضاهای خاریجی تا حداکثر ۲۵ نفر
  • بازگشایی رستوران‌ها و غذاخوری‌ها با ۵۰ درصد ظرفیت. خرده‌فروشی‌ها، مراکز خرید، داروخانه‌ها، سالن‌های ورزشی، سالن‌های سینما، تالارهای پذیرایی، پارک‌ها، موزه‌ها، گالری‌ها، آکواریوم‌ها، باغ‌وحش‌ها، کازینوها، سالن‌های تفریحی و بینگو و نیز اماکن مذهبی شامل این بازگشایی می‌شوند. 

۲۱ فوریه ۲۰۲۲

  • افزایش اجتماعات فضاهای داخلی به حداکثر ۲۵ نفر و فضاهای خارجی به حداکثر ۱۰۰ نفر.
  • حذف محدودیت‌های ظرفیتی در مکان‌های داخلی که برای ورود نیاز به نشان دادن پاسپورت واکسیناسیون می‌باشد، مانند رستوران‌ها، اماکن ورزشی و غیره.
  • اجازه حضور تماشاگران در سالن‌ها و رویدادهای ورزشی با ظرفیت ۵۰ درصد یا ۵۰۰ نفر، هر کدام که کمتر است.
  • محدودیت‌های ظرفیتی مکان‌های عمومی داخلی که نیاز به نشان دادن پاسپورت واکسیناسیون ندارند، ادامه می‌یابد.
  • برگزاری مراسم و رویدادهای مذهبی در فضاهای داخلی با رعایت فاصله فیزیکی اجتماعی ۲ متر مجاز است و در صورتیکه پاسپورت واکسیناسیون چک شود، محدودیت ظرفیتی نخواهند داشت.
  • محدودیت‌های ظرفیتی فضاهای داخلی مکان‌های پرخطر که نشان دادن پاسپورت واکسیناسیون در آن‌ها الزامی‌ست، مانند کلوپ‌های شبانه و سالن‌های عروسی تا ۲۵ درصد افزایش می‌یابد.

۱۴ مارچ ۲۰۲۲

  • برداشته شدن محدودیت ظرفیت در کلیه اماکن عمومی، البته نشان دادن پاسپورت واکسیناسیون همچنان الزامی خواهد ماند. 
  • لغو محدودیت ظرفیت در مراسم مذهبی.
  • افزایش تعداد اجتماعات خانگی و فضاهای داخلی به ۵۰ نفر و لغو کامل محدودیت‌های ظرفیتی اجتماعات در فضاهای خارجی.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, January 20, 2022 - 08:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به