انتظار باران، باد، تگرگ، سیل، رعد و برق و آسمان غرنبه را داشته باشید
امروز تورنتو و مونترال تحت وضعیت خطر وزش تندبادهایی با سرعت نزدیک به ۹۰ کیلومتر در ساعت قرار گرفته که به پیش‌بینی اداره هواشناسی دما را به ۱۷ درجه بالای صفر رسانده و سپس به سوی صفر درجه سوق می‌دهند. پیشتر حداکثر دمای امروز ۱۴ درجه تخمین زده شده بود. وزش باد در عصر یکشنبه به تدریج کاهش می‌یابد.
در عین حال انتظار می‌رود قیمت‌های بی‌سابقه بنزین در انتاریو و کبک شاهد افزایش عمده دیگری در همین امروز یکشنبه باشند و مردم بابت بنزین لیتری ۱۸۴ سنت پول بدهند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
امروز تورنتو و مونترال: باد ۹۰ کیلومتر در ساعتی؛ دمای ۱۷ درجه‌ای؛ سیل و بنزین ۱۸۴ سنتی
آژانس هواشناسی فدرال کانادا در اخطاریه‌ای که عصر شنبه صادر شد، اعلام کرد که سرعت وزش باد می‌تواند به ۹۰ کیلومتر در ساعت در جنوب انتاریو و کبک برسد. در برخی مناطق محلی، وزش باد با سرعت بیش از ۱۰۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود. این اداره گفته که بعلت این بادها ممکن است قطعی برق گسترده رخ دهد و افزوده بادهای جنوب غربی شدید صبح یکشنبه یا اوایل بعدازظهر می‌وزند، پیش از اینکه یک جبهه هوای سرد که اکنون در جنوب انتاریو قرار دارد به سمت شمال حرکت کند. حرکت این جبهه سرد بر فراز شهرها ممکن است علاوه بر تندباد، گردبادهای ایزوله‌ای را نیز تولید کند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

اداره هواشناسی هشدار داد که اشیاء شُل، توسط باد جابجا خواهند شد و می‌توانند باعث آسیب زدن به اموال شوند و ممکن است شاخه‌های درختان نیز بشکنند. این هشدار به ویژه شامل حال رانندگان می‌شود که باید سرعت خود را تنظیم کنند. "جردن نیکولز"، هواشناس محیط زیست کانادا، گفت که انتظار می‌رود یکشنبه یک روز گرم حتی با دمای ۱۷ درجه سانتیگرادی شود و البته به شدت بادی و ابری. وی افزود: "اساسا، ما یک روز با دمایی شبیه بهار داریم، البته با ابر و احتمال بارندگی". جبهه هوای سرد و کم فشار کلرادو، از شمال منطقه بزرگ‌شهر تورنتو و از روی دریاچه‌ها وارد انتاریو و سپس کبک می‌شود و همراه با باران در طول شب و قبل از صبح، و نیز احتمالا رعد و برق و آسمان غرنبه خواهد بود.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
بر اساس پیش‌بینی انجام شده، صبح روز یکشنبه تلفیقی از آفتاب و ابر و ۶۰ درصد احتمال بارش پنج تا ۱۰ میلی‌متری باران و رعد و برق در حوالی ظهر یا اوایل بعدازظهر است. کاهش دما در بعدازظهر پیش بینی می‌شود و ۴۰ درصد نیز احتمال بارش برف یا تگرگ قبل از صبح دوشنبه وجود دارد. انتظار می‌رود ترکیبی از باران و گرمای زیاد منجر به ذوب برف‌ها و آب شدن یخ‌ها و افزایش سطح آب در سراسر جنوب انتاریو و کبک شود و در نتیجه احتمال سیل‌های کوتاه و موقتی را باید داشت. بنا به نظر اداره هواشناسی مردم اطراف رودخانه‌ها و دریاچه‌ها مجددا امسال باید مراقب باشند به ویژه در رودخانه "هامبر" و رودخانه "دان" در بزرگ‌شهر تورنتو.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
بنزین ۱۱ سنت افزایش می‌یابد و به لیتری ۱۸۴ سنت می‌رسد
انتظار می‌رود پس از افت ۲ سنتی بنزین در روز شنبه، قیمت‌ها مجددا در روز یکشنبه اینبار حداقل ۱۱ سنت افزایش یابد تا به رکورد باورنکردنی ۱۸۴ سنت در هر لیتر برسد و بدین شکل انتاریو شاهد افزایش قیمت ۲۴ سنتی ظرف یک هفته باشد. قبل از این هفته، رکورد قبلی بنزین در انتاریو با ۱.۶۱ دلار در هر لیتر در ماه فوریه ثبت شده بود.
مک تیگ در اوایل این هفته گفت که بحران اوکراین منجر به افزایش قیمت گاز در سطح جهان شده و معتقد است که هزینه بنزین در هفته‌ها و ماه‌های آینده بیشتر خواهد شد. وی گفت: "من نمی‌توانم سناریویی را ببینم که قیمت‌ها بالاتر نرود و بالاتر نماند. فکر می‌کنم ۱۹۰ سنت در هر لیتر در منطقه بزرگ‌شهر تورنتو مطمئنا رخ خواهد داد… این ممکن است در ۴ تا ۵ هفته آینده اتفاق بیفتد".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

این در حالی‌ست که قیمت بنزین در مونترال حدودا ۴ سنت گران‌تر از تورنتوست. اگر فکر می‌کنید قیمت بنزین در انتاریو و کبک بد هستند، به فکر رانندگان ونکووری باشید که با قیمت بالای ۲ دلار در هر لیتر بنزین امروز از خواب بیدار شدند، بالاترین قیمت ثبت شده در ونکوور، شهری که به گران بودن همیشگی بنزین معروف است.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Sunday, March 6, 2022 - 08:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به