هوای تورنتو، مونترال، ونکوور، شرق و غرب کانادا چگونه خواهد بود
وقتی بسیاری از مردم شمال شرق انتاریو، جنوب شرق کبک و استان‌های شرقی کانادا امروز از خواب برخاستند، با برف سنگینی مواجه شدند. این موج برف که به سمت شرق در حال حرکت است، پس از گذر از شرق انتاریو و کبک به نوااسکوشیا، نیوبرانزویک، پرنس ادوارد آیرلند و نیوفاندلند هم کشیده شده و هم گذر خواهد کرد.
پس از این شب با برف سنگین، استان کبک، برخی مدارس را تعطیل کرد برق نیز در برخی از نقاط قطع شد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
تعمیرات خانه، آسفالت
 
اولین بارش برف سنگین زمستانی، مونترال و شرق کانادا را در نوردید
تا ساعت ۲:۳۰ بعدازظهر روز دوشنبه، ۳۱ سانتی متر در مونترال باریده بود، در "لورنشین" بین ۲۵ تا ۳۰ سانتی‌متر برف آمد و "تاون‌شیپ" نیز شاهد برف بین ۱۵ تا ۳۰ سانتی‌متری بود. اتاوا که در استان انتاریوست نیز ۱۵ سانت برف آمد اما در تورنتو برف زمین را حتی سفید هم نکرد اگرچه در شمال بزرگ‌شهر تورنتو مقداری برف، تا حدود ۵ سانتی‌متر برف بارید. طبق معمول هر ساله، برف سنگین شاخه‌های درختان را شکست و باعث قطع برق در شهرستان‌های شرقی کبک و انتاریو شد. تا ساعت ۴ بعدازظهر، حدود ۵۲,۰۰۰ مشتری فقط در استان کبک بدون برق بودند.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
تعطیلی تمام مدارس و مهدکودک‌ها با تصویب هیئت مدارس شرق کبک باعث شد تا کودکان مشغول برف‌بازی شوند. برخی از مدارس علاوه بر تعطیلی امروز، فردا را نیز تعطیل کردند و دولت از مردم خواست که باز یا بسته بودن فردای مدارس را از مدارس خود بپرسند. بسیاری از بزرگ‌ترها که نتوانستند سر کار خود بروند، این روز را به پارو کردن برف گذراندند زیرا وضعیت نامناسب جاده‌ها و قطعی برق برنامه روزانه بیشتر مردم را کاملا به‌هم ریخته بود.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
قطار روگذر مونترال و برخی از خطوط اتوبوس این شهر نیز صبح دوشنبه با مشکل مواجه شد و گیر کردند. کسانی که روز دوشنبه پرواز می‌کردند نیز باید وب‌سایت فرودگاه مونترال (YUL) را چک می‌کردند زیرا تعدادی از پروازهای خروجی از مونترال با تاخیر روبرو شدند یا کلا لغو گشتند. این در حالی است که حداکثر دمای دوشنبه در منطقه صفر درجه سانتیگراد بود، کمترین مقدار آن در شب به منهای ۵ درجه سانتیگراد و بیشینه روز سه‌شنبه ابری آن به منهای ۲ درجه سانتیگراد می‌رسد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
شهرداری‌های منطقه می‌گویند که برف‌روبی و نمک‌پاشی خیابان‌ها را آغاز کرده‌اند و بنظر می‌رسد که حداکثر چهار تا پنج روز طول می‌کشد تا تمام برف‌ها و نیز شاخه‌های شکسته پاک شوند، از مردم می‌خواهند که مطمئن شوند هیچ زباله‌ای در پیاده‌روها وجود ندارد و اینکه بالاخره در این نقاط در زمان کریسمس، برف روی زمین خواهد بود.
در مجموع و در هفته آینده تورنتو شاهد حداکثر تا ۵ سانت برف در پنجشنبه و دوشنبه آینده و به ویژه باران در روزهای شنبه و یکشنبه، و اکثرا ابری با دمای بین صفر تا منهای ۵ درجه خواهد بود. مونترال اما تقریبا بدون برف بوده و سه روز تقریبا آفتابی با دمای منهای ۱۰ درجه سه‌شنبه تا پنجشنبه را خواهد داشت و باران از شنبه تا دوشنبه خواهد بارید. اما ونکوور در این مدت، بجز چند ساعت غیر بارانی در روز جمعه، مرتبا چکه خواهد کرد و دما از ۱۱ درجه در نیمه شب گذشته بتدریج تا ۲ درجه در جمعه افت کرده و تقریبا تثبیت می‌گردد.
 
شرق کانادا
این جبهه هوا اکنون در حال گذشتن از ایالت "مین" آمریکا و نیوبرانزویک کاناداست و فردا به نوااسکوشیا و پرنس ادوارد آیرلند می‌رسد اما بخش کاملا شمالی آن قبلا روی نیوفاندلند بوده و برف باریده است. در حالیکه این جبهه وارد جنوب غرب انتاریو یعنی منطقه تورنتو نشده، اما یک موج دیگر که اکنون روی آمریکاست به زودی هم به تورنتو می‌رسد و هم منطقه شرق کانادا را در خواهد نوردید.
 
غرب کانادا
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

در حالیکه ونکوور با وضعیت هشدار باران روبروست، یک جبهه جدید از سمت شمال رشته کوه‌های راکی در حال گذر از آن و ورود به آلبرتاست که بزودی باعث برف در کلگری و ادمونتون خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Monday, December 4, 2023 - 22:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به