پس از برف، روز جمعه دما به ۱۰ درجه سانتیگراد و شنبه و یکشنبه ۵ درجه خواهد بود که پس از باران با باد شدید دمای در زیر صفر تثبیت می‌گردد
در حالیکه به شروع رسمی فصل زمستان هنوز بیش از یک هفته باقی مانده، اما سرانجام بخش‌هایی از بزرگ‌شهر تورنتو شاهد هوای زمستانی و بورانی همراه با اولین هشدار زمستان در روز چهارشنبه بودند.
از سوی دیگر پیش‌بینی‌ها نشان از تغییرات زیاد درجه حرارت و هوا در ده روز آینده که مصادف با پایان پائیز و اول زمستان است، دارد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما
 
اعلان اولین هشدار برف زمستانی برای تورنتو و اطراف؛ پیش‌بینی هفته آخر پائیز
اولین اعلان هشدار برف شامل مناطق "اوکسبریج"، "بیورتون"، شمال منطقه "دورهام"، "بری"، "اورلیا" و "میدلند" و نیز شمال منطقه یورک تورنتو می‌شود که شاهد حدود ۱۵ سانتی‌متر برف در روز چهارشنبه بودند. هشدارهای بارش برف و توصیه‌های مسافرتی اعلان شده از روز چهارشنبه که همراه با بارش خفیف در حوالی ظهر و سپس در عصر بود، شمال یورک و مناطق دورهام از جمله "نیومارکت" و "جورجینا" را نیز در بر می‌گرفت. اداره هواشناسی می‌گوید اگرچه برف در اطراف دریاچه بری حدود ۱۵ سانتیمتر خواهد بود اما وضعیت در ابتدای منطقه "ماسکوکا" یعنی "گریون‌هرست" بدتر است و بارش به حدود ۲۰ سانتیمتر خواهد رسید. میزان برف برای شهر تورنتو کمتر از ۲ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود و بیشتر وضعیت بوران روز چهارشنبه برای این شهر در نظر گرفته شده است.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
اداره هواشناسی می‌گوید این مناطق به دلیل وزش باد شاهد "بارش برف سنگین و در برخی مواقع کاهش قابل توجه دید خواهند بود". آژانس هواشناسی می‌گوید که جابجایی با خودرو در وضعیت بورانی می‌تواند خطرناک باشند؛ به ویژه در صبح که شدیدترین باد‌ها را خواهد داشت. در این هشدار آمده است: "بارش برف باعث می‌شود شرایط آب و هوایی به طور قابل توجهی تغییر کند و آسمان در طول روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از صاف به برف سنگین و برعکس در عرض چند کیلومتر و چند ساعت رخ خواهد داد".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
در همین رابطه "جیل تیلور،"هواشناس خبری می‌گوید در این دو روز هوا یک دقیقه زیبا و آفتابی است و یک دقیقه بعد برفی و بسته به جایی که هستید، می‌توانید شاهد برفی به سنگینی تا ۱۵ سانتی‌متر باشید. آژانس هواشناسی می‌گوید: "جابجایی‌ها ممکن است به دلیل تغییرات ناگهانی آب و هوا خطرناک باشد. سطوحی مانند بزرگراه‌ها، جاده‌ها، گذرگاه‌ها و پارکینگ‌ها ممکن است یخ زده و لغزنده شوند". این آژانس از رانندگان می‌خواهد، اگر خود را برای فصل زمستان هنوز آماده نکرده‌اند، هرچه زودتر مبادرت به این کار کنند زیرا سرما در راه است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
تورنتو در پنجشنبه روز سردی را آغاز خواهد کرد و امروز صبح با وزیدن باد سرد احساس منهای ۷ درجه را خواهید کرد و هوای متلاطمی که از صبح چهارشنبه آغاز شده، تا ظهر پنجشنبه ادامه می‌یابد. این اداره می‌گوید که اولین موج زمستانی این منطقه کوتاه مدت با آفتاب و ابر پیش‌بینی می‌شود و در روز پنجشنبه دما به سرعت بالا می‌رود. این اداره افزوده که هوای روز پنجشنبه کاملا محلی بوده و قابل پیش‌بینی نیست، اگرچه تورنتو و اطرافش شاهد برف نخواهند بود اما در فاصله پنجاه کیلومتری جنوب شرقی و شمال این شهر همچنان هوا می‌تواند برفی باشد.

آخرین هفته پائیز و ورود به زمستان

ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

پیش‌بینی این اداره، پنج روز پُرتلاطمی را نشان می‌دهد که پس از آن یک شیرجه به هوای سرد زمستانی وجود خواهد داشت. طبق اعلان اداره هواشناسی، هوا از پنجشنبه صبح مرتبا بهتر می‌شود تا به حداکثر ۶ درجه سانتیگراد در این روز برسد و سپس حتی تا روز جمعه به نزدیک ۱۰ درجه سانتیگراد هم خواهد رسید. اما این وضعیت هوای خوب ادامه زیادی نخواهد داشت. می‌توان گفت که وضعیت شنبه و یکشنبه تا اواسط روز دوشنبه با درجه حرارت ۵ درجه خواهد بود که از یکشنبه شب تا دوشنبه شب شاهد بارش باران همراه با باد شدید هستیم. این اداره می‌گوید دمایی که در روز دوشنبه حدود ۶ درجه بالای صفر است طی چند ساعت تا ۴ صبح روز سه‌شنبه به منهای ۱۲ درجه سقوط می‌کند و هوای بارانی نیز برفی شده و سپس کلیه بارش‌ها از روز سه‌شنبه به اتمام می‌رسد. این اداره از همین امروز وضعیت هشدار را برای روز دوشنبه اعلان کرده است. از روز سه‌شنبه به بعد با هوای آفتابی و قسمتی ابری مواجه خواهیم بود بطوریکه دما بین حداقل منهای ۱۰ درجه تا صفر درجه خواهد بود و این آغاز زمستان است.

بیشتر بخوانید:


اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, December 13, 2023 - 19:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به