حکایت هوا و بنزین در کانادا این روزها بیشتر شبیه یویو شده است
اگر شما یکی از بسیاری از تورنتونی‌ها هستید که نمی‌دانید حال و هوای بهاری شما به کجا رسیده است، اصلا اشتباه نکرده‌اید.
بعلاوه اگر هنوز سردرگم بالا و پائینی نرخ بنزین هستید، یک خبر خوب اینست که نرخ بنزین در حال پایین آمدن است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
parya chess
 
از سرمای ۱۵- دیشب تا ۱۵ درجه پنجشنبه و بنزینی که چهارشنبه ۷ سنت ارزان می‌شود
به گفته هواشناسان، یک الگوی عجیب و غریب هوایی وضعیت گرما و سرما در شرق کانادا را به هم ریخته بطوریکه دمای هوایی که امروز دوشنبه بیش از ۱۰ درجه کمتر از دمای متوسط فصل بوده طی چند ساعت به بیش از ۱۵ درجه بالاتر از دمای متوسط فصل می‌رود. از سوی دیگر نقاط بسیار سرد کانادا مانند "نوناووت" در حال گرم شدن است. در واقع، بازگشت ناگهانی سرمای شدید در چند روز گذشته باعث شکستن رکورد سرمای روزانه در تورنتو شد بطوریکه این سرمای ۱۸- درجه با باد دیشب پایین‌ترین دما در ۲۸ مارس در طور تاریخ بوده است. معمولا امروز دما باید حدود صفر درجه باشد.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
اما این گزارش همچنین نشان می‌دهد که وقتی هوا در یک نقطه شدید پایین می‌آید، معمولا در نقطه عجیب و غریب دیگری بالا می‌رود بطوریکه حاصل جمع این دو نقطه تقریبا متعادل می‌شود. بر همین اساس افت دمای جنوب انتاریو در این هفته در مقابل گرمای هوا برای ساکنان جزیره قطبی "بافین" قرار خواهد داشت زیرا انتظار می‌رود سیستم گرمای بالاتر از حد معمول برای مدتی در سراسر نوناووت شرقی جا خوش کند. "راشل مودستینو"، هواشناس سازمان محیط زیست کانادا می‌گوید: "این موج جابجا شده گرما و سرما عامل ایجاد برخی بادهای تند در جنوب انتاریو و کبک و بر فراز دریاچه‌های بزرگ بوده است".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
همراه تورنتو، مونترال و کبک نیز دماهای ۱۸- و ۱۵- درجه را شاهد بوده‌اند اما در همه این مناطق به زودی شاهد دماهای بین ۸ تا ۱۵ درجه در پنجشنبه خواهیم بود. پس از آن اما تقریبا دمای هوا به دمای فصلی بسیار نزدیک می‌شود یعنی حدود یک هفته در دماهایی بین ۵- درجه در شب‌ها تا ۵ درجه در روزها. اما در ونکوور که دمای هوا امروز به ۱۵ درجه رسیده بود، افت کرده و بین ۵ تا ۱۰ درجه قرار می‌گیرد. چندین باران سبک و هوایی ابری تا گاهی نیمه ابری جزو پیش‌بینی هوا پس از پنجشنبه برای هر چهار شهر تورنتو، مونترال، کبک و ونکور است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
 
بنزینی چهارشنبه ۷ سنت ارزان می‌شود
قیمت بنزین انتاریو که در این مدت به شکل یویو بالا و پایین می‌رفته اکنون به نظر می‌رسد این هفته در حال کاهش است. افزایش قیمت بنزین برای بسیاری از کانادایی‌ها دردناک بوده به ویژه در ونکوور که همیشه گرانتر از دیگر جاهای کانادا نیز هست، اما اگر می‌خواهید در این هفته مقداری از پول بنزین خود بکاهید، بهتر است اگر می‌توانید تا چهارشنبه از پر کردن باک خود خودداری کنید.
"دن مک‌تیگ" تحلیلگر بنزین و رئیس کانادایی‌ها برای انرژی مقرون به‌صرفه، صبح امروز دوشنبه توییت کرد که قیمت بنزین باید در روز چهارشنبه در کانادا و نیز انتاریو حدود ۷ سنت در هر لیتر کاهش یابد. وی گفت، با این حال، ممکن است که این پیش‌بینی خوش‌بینانه نیز محقق نشود، اگر "بازارهای مخوف انرژی در طول روز مسیر تولید لب مرزی خود را تغییر دهند". نمودار پیش‌بینی وی می‌گوید تا ۳۰ مارس که بنزین افت می‌کند، ارزانترین مکان‌ها در انتاریو "کورن‌ول" با ۱۷۲.۹ سنت و "پیتربورو" با ۱۷۳.۹ سنت در هر لیتر خواهند بود.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات

Best Persian Iranian Directory


قیمت بنزین در سراسر بزرگ‌شهر تورنتو و بسیاری از شهرهای انتاریو، ۱۷۷.۹ سنت در هر لیتر، مونترال با ۱۸۷.۹ سنت و ونکوور ۱۹۸.۹ است. گران‌ترین منطقه برای پر کردن باک شما در انتاریو "تاندربی" با ۱۹۲.۹ سنت در هر لیتر و پس از آن "سادبری" با ۱۸۷.۳ سنت در هر لیتر است.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Monday, March 28, 2022 - 20:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به